Cas típic 2565: noi li agrada noia, noi li agraden les webs estranyes (5/5)

Posted: 2017-03-03 in Webs/Blocs

Últim dia de la setmana monotemàtica de webs rares (oooooohhhhh)

  • Passive Agressive Passwords: Quan escrius alguna de les contrasenyes que fas servir per entrar a les web et crítica de manera passivo-agressiva la teva contrasenya.
  • See your folks: Quantes vegades veuràs els teus pares abans que la palmin? A partir del país, la edat dels teus pares i les vegades que els veus a l’any et dirà quantes vegades més els veuràs. En el meu cas són 500 vegades.
  • Histograms: Moments clàssics de la història comentats com si hagués hagut Instagram en aquella època. Per exemple el cavall de Troya.
  • (b)ox: Una web amb HTML5 per crear ritmes musicals.
  • La novia invisible: Es un servei per genera novies virtuals amb diferents graus de credibilitat: Simplement missatgets i xats o fins i tot trucades de veu en viu, tot per tal de fer veure que tens una novia.
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Avui és divendres! Avui és divendres!! Quin gran dia! Vaig a fer-me un analis de contrasenyes per celebrar ^^

  2. JOMATEIXA ha dit:

    Em quedo amb els Histograms, tot i que una novia/novio invisible té molt potencial.

  3. Xavier Pujol ha dit:

    La Sofia Loren, compara?

  4. McAbeu ha dit:

    Passive Agressive Passwords: He posat “1234” i no s’ho ha cregut. :-D
    See your folks: Si visqués a Angola, la meva mare faria gairebé 30 anys que seria morta… quin mal rotllo. :-(
    Histograms: La millor d’avui. Sens dubte.
    (b)ox: Per jugar-hi una estona (només una estona)
    La novia invisible: No estic tan desesperat per necessitar una núvia virtual… de moment. :-P

  5. XeXu ha dit:

    Joder, això de la invisible girlfriend és lo puto Black Mirror…

    • ahse ha dit:

      Comentant a les 17:35 un divendres?? Has arribat molt tard però molt tard… Amb una probabilitat de 80% esperaràs la resposta del Pons fins dilluns!!

    • Pons ha dit:

      El futur distòpic ja està aquí!

    • ahse ha dit:

      Quina sort tens, desagrait! Has rebut una resposta del Pons 24 hores abans que la majoria dels lectors que comenten un divendres a les 17:35!! Si tinguessis un mínim de coneixements científics ara calcularies a quina part de la campana et trobes…

  6. gembabe ha dit:

    M’encanta la conversa entre el Noah i el Jesus ;) El dels folks em fa una mica de iuiu, eh?

  7. Elfreelang ha dit:

    més que amb les web rares jo em quedo amb el teu blog!

  8. teresa ha dit:

    Veient aquestes webs tan friquis, i sabent que el món de friquis n’és ple, es fins i tot estrany que nosaltres -blogs amb entrades amb substància, almenys el meu, no?- tinguem visites i èxits apoteòsics. El món és ple de contradiccions, ves!

Comenta que es gratuït, de moment...

