Cas típic 2575: noi li agrada noia, noi li agrada el joc de micro-relats de Jo Mateixa

Posted: 2017-03-17 in Webs/Blocs

Ja heu participat al concurs de microrelats de Jo Mateixa? Jo si, aquí us deixo la meva aportació.

Títol: Al peu de la lletra

En comptes d’aparèixer un poderós dimoni ha sortit un animalet, un rabiós gos rata, es estrany perquè he seguit les instruccions del llibre de convocacions demoníaques al peu de la lletra, tan sols he substituït la pell d’un basilisc per un mitjó, però no crec que sigui per això…

BCPP: Eva

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    És culpa de la substitució, no ho dubtis ni un moment!! A qui se li acut substituir ingredients quan va seguint les instruccions del Llibre, sisplau! Ni que fos el McAbeu…

  2. Xavier Pujol ha dit:

    I què has fet amb l’altre mitjó?

  3. carmerosanas ha dit:

    Ah! Noiet, les receptes s’han de seguir exactament!! I si són màgiques, ni t’ho explico… quin risc, maremeva, pons… que t”has begut l’enteniment? I ara què fas amb un rabiós gos rata? 😜

  4. gembabe ha dit:

    Ja ho diu el Gran Gos Rata: en el principi era el Mitjó…

  5. JOMATEIXA ha dit:

    Això és el que passa quan vols estalviar i poses el primer que tens a mà, però no se sap mai potser serà de més bon ensinistrar el Gos-rata que un poderós dimoni, que al final sempre acostumen a voler anar pel seu compte.

    • ahse ha dit:

      És de mal rotllo no seguir les receptes al peu de la lletra, eh? Jo mai no faria guarrades d’aquestes, mai!! Em dic AhSe i tinc fe en els estàndards de qualitat.

    • Pons ha dit:

      Els dimonis son molt útils i a canvi només et demanen l’ànima, surt a compte.

  6. glòria ha dit:

    Un gos-rata ensinistrat és un bon animaló que companya, són entremaliats i molt juganers, però lleials, això si, cal molta paciència per domesticar-los.
    Quan aconsegueixis un basilisc que es deixi escorxar pots intentar-ho de nou, aquesta vegada seguint la recepta al peu de la lletra.

  7. Eva ha dit:

    Els perills dellegiren diagonal.

  8. Elfreelang ha dit:

    molt bo pons! home un mitjó és un mitjó no val per res més o si?

  9. XeXu ha dit:

    Em semblaria molt estrany que per aquest petit canvi en el protocol la invocació no sortís. Coses pitjors he fet jo amb els protocols científics de la feina i no per això no em surten els experiments. Oh wait…

Comenta que es gratuït, de moment...

