Cas típic 2606: noi li agrada noia, noi li agrada la setmana de les il·lusions òptiques (1/5)

Posted: 2017-05-08 in Imatges, Monogràfic

El títol ho diu tot, setmana mono-temàtica sobre il·lusions òptiques, perquè res es el què sembla

Veus els punts verds? Doncs no són punts verds. Es tracta de punts grisos, si no t’ho creus cobreix el voltant d’un punt verd amb la mà.

Un pilota que recorre una de les figures impossibles de M.C. Escher.

La il·lusió del cub flotant que ni tan sols es cub. Aquí les instruccions per fer el cub.

Les cares d’aquesta vídeo no han estat alterades. Mira aquest vídeo i fixa la vista en el punter central de la imatge. Per saber què passa: La il·lusió de les cares grotesques.

Acabo amb un vídeo del Trick Eye Museum, un museu de Korea del sud ple d’il·lusions òptiques.

Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Què hauria de veure en el video de les cares?? No entenc…

    • Pons ha dit:

      Hauries de veure que les cares es deformen, però el truc només funciona si tens dos ulls.

      • ahse ha dit:

        Tinc 2 ulls i no veig cares deformades. Deu ser que el video està xungo, no? Ah, i els punts verds només són verds si penso que són verds, si penso que són gris els veig gris. També tinc certa sensació que el cub flotant és només un paperet pla…

  2. McAbeu ha dit:

    Valdria la pena fer un viatge a Corea només per anar a veure aquest museu. :-))

    Ens ho passarem bé aquesta setmana!!

  3. XeXu ha dit:

    La primera frase que anava a posar en el comentari era exactament la segona que ha posat en Mac. Sí que ens ho passarem bé, sí, de moment ha començat a dalt la setmana. Aquest museu s’ha de visitar, ostres, deu ser un no parar. Aquests del vídeo s’ho estan passant teta, no m’estranya. El que no acabo d’entendre és la figura del noi cagant… la il·lusió òptica aquí exactament quina és…?

    També m’ha sorprès molt això de les cares, realment, com es deformen. No pots evitar mirar al cantó per veure si no te l’estan colant, però no no. Això de tenir dos ulls juga males passades, de vegades.

  4. carmerosanas ha dit:

    Pons, com que no crec que d’iniciativa pròpia tornis a passar pel meu blog, volia dir-te que he respost als teus comentaris, (els que has deixat allà) i que a canvi de la teva anècdota, jo te n’he regalat una altra, teva (si no com podria interessar-te?) teva i que tu no saps… he… he… he…

    Molt divertits els efectes òptics!!!

    • Pons ha dit:

      Quina poca fe que tens en què torni al teu blog. Si bé es cert que no llegeixo tots els posts que publiques si que em miro sempre les respostes que em deixes dels posts que t’he comentat, no es que tingui molta memòria per saber els posts que et comento, es que sóc molt organitzat i sempre tinc una marca de l’últim post on he comentat de cada blog, inclús el teu.

    • ahse ha dit:

      Si fossis lectora més fidel d’aquest bloc potser el Pons en prendria nota…

  5. Eva ha dit:

    El d’Escher és hipnotitzant.

  6. JOMATEIXA ha dit:

    He estat quatre dies de festa major, i ara que m’anava a posar al dia veig que la cosa va també de com acabes quan ha passat la festa, veient-ho tot una mica…
    Em quedo amb el museu!

Comenta que es gratuït, de moment...

