Cas típic 2627: noi li agrada noia, noi li agraden les preqüeles

Posted: 2017-06-06 in Cine, Post ràpids

El post refregit d’avui es el CT194 que va sobre preqüeles de cine que no existeixen, cas típic que es basa en el post de CPI (Curioso pero inútil)

  • Ocean’s Three
  • Parque triásico
  • Jóvenes problemáticos del Caribe
  • Jueves 12
  • El distrito 13 empieza a tocarnos las narices
  • Penúltima llamada
  • Lucía y la amiga que sabe mucho sobre el sexo
  • Quiero ser como Pelé
  • La princesa ennoviada
  • Hay mohicanos de sobra
  • Charlie y la pyme de chocolate
  • Cuatro despedidas de soltera y un amigo en el hospital
  • El club de los poetas agonizantes

Se us acudeixen més possibles títols? “El soldado Ryan se va a la guerra”, “El cuarto elemento”, “Los corderos no paran de balar”, “Despega como puedas”, “El cuco está haciendo un nido”, “No pierdas de vista esta arca”.

Anuncis
Comentaris
  1. Joana Torres ha dit:

    La imaginació la tens molt bé, no en tinc cap dubte!

    • ahse ha dit:

      El Pons és gran i generós!! El Pons es mereixia tots els premis cat que d’altres se’n van emportar! L’imaginació del Pons no té limits^^

    • Pons ha dit:

      La gran part del contingut del post es reciclat d’un post que vaig robar o sigui que….

  2. ahse ha dit:

    Així a seques no, no se m’acut res. Necessito un llistat de títols d’entrada, com qualsevol robot.

    • Pons ha dit:

      Alguna web amb títols de pelis podràs trobar, ja saps que jo sóc fan de filmaffinity

      • ahse ha dit:

        Vale, aquest cap de setmana aniré a buscar…

        De moment se m’acut un Preparator, Robothief (o Robolladre si prefereixes la versió catalana), Sword apprentice, Kung fu apprentice…

  3. McAbeu ha dit:

    M’han agradat “Charlie y la pyme de chocolate” i “No pierdas de vista esta arca” però la que m’ha semblat genial és “Hay mohicanos de sobra”. Molt bona!! :-))

    No és fàcil trobar altres preqüeles així en fred. M’ha vingut al cap “L’efecte crisàlide”. Si se me n’acut alguna altra ja t’ho vindré a dir.

  4. XeXu ha dit:

    Ja saps que jo sóc molt fan de les pel·lis d’animació. En aquest sentit, estan molt bé ‘Monstruos S.L.”, “Como entrenar a tu libélula”, “Pesadilla antes de acción de gracias”, “Perdiendo a Nemo”, “La bella con sueño”, “Big Hero 3”, “El infante león” o l’aclamada “Inside y ya está”.

  5. Xavier Pujol ha dit:

    Com que ahir vaig veure “Nit i dia” se m’acut: “Tarda i matinada”.
    Una de més antiga, antiquíssima de l’Albert Closas:
    La preqüela de “La gran família”: “El solter i la soltera”
    Una de Richard Harris: “un nen anomenat poltre”
    Una de Kevin Kostner: “Ballant amb llobatons”

  6. Eva ha dit:

    Però totes aquestes ja estan estrenades, no?

    • Pons ha dit:

      A la meva ciutat no han passat per cartellera, potser a les sales de cinema marroquines…

    • ahse ha dit:

      En el domini imaginari sí, clar que sí! El Pons & co. de moment estem ubicats en el real – encara ens falta fer l’actualització al 3D complexe i trobar uns tiquets ben barats de pelis ja consumides.

  7. Clidice ha dit:

    De fet mai no he vist Viernes 13 perquè estic esperant Jueves 12. M’agrada saber tota la història.

    • ahse ha dit:

      Ves amb compte! No et saltis el Dimecres 11, el Dimarts Déu i/o el Dilluns Nou, molt més importants que Divendres 13. En realitat fins i tot podriem dir que Divendres 13 depen de l’integral en el temps de totes les activitats karmiques i no tant dels Dilluns Nou, Dimarts Déu, Dimecres 11 i Dijous 12 ^^

    • Pons ha dit:

      Dijous 12 va ser un dia força avorrit, sobretot si el comparem amb el divendres 13

  8. JOMATEIXA ha dit:

    Preqüela del llibre “Un Món Feliç”
    El Món actual

Comenta que es gratuït, de moment...

