Cas típic 2634: noi li agrada noia, noi li agrada prémer la barra espaiadora

Posted: 2017-06-15 in Entreteniments

Avorrits? Pons’s Blog, proporcionant originals jocs flash des de 2006

Space is a key: El nom ja ho diu tot, la barra espaiadora es la clau per jugar a aquest joc i saltar els obstacles que trobes pel mig evitant col·lisionar amb ells. La música es frenètica adient pel ritme del joc. M’he quedat encallat en la pantalla 5/15.

World’s Biggest PacMan: Es tracta de laberints de Pacman connectats amb altres laberints de Pacman que et permeten saltar d’un al altre. Adient per fans d’en Pacman.

Reimagine: the game: Com un joc «especial» que és alhora una mena de crítica, burla, sarcasme i ironia, amb un munt d’icones coneguts del món dels videojocs i Internet. Toy Sotry, Portal, Lady Gaga, Inception, i el ultim que m’he quedat el de Lost.

Humbug: Has d’anar avançant pantalles, però no pateixis se t’aniran donant pistes (a vegades falses) que t’ajudaran. Per poder avançar s’ha de tenir més aviat pensament lateral que no pas habilitat. Si us encalleu sempre podeu fer trampes si mirar el walkthrough.

DePict 1: Similar idea del joc anterior. En aquesta ocasió, comptaràs amb l’ajuda d’un màster que t’anirà aconsellant que és el que has de fer per a superar cada nivell. Però recorda … No et refiïs del que veus! Les coses no són el que semblen!

Anuncis
Comentaris
  1. JOMATEIXA ha dit:

    La meva barra espaiadora té una rodona marcada pel desgast, però resulta que no jugo a res.

  2. ahse ha dit:

    Jo no estic avorrida.

  3. McAbeu ha dit:

    Space is a key: Quan hi jugues una estona, li agafes el “truquillo” i el quadrat dura més… suposo

    World’s Biggest PacMan: Feia anys que no jugava amb el Pacman… i els fantasmes m’ho han recordat de seguida.

    Reimagine: the game: Ho he deixat a la segona pantalla però em crec això de que és “un joc «especial» que és alhora una mena de crítica, burla, sarcasme i ironia”

    Humbug: No m’ha funcionat l’enllaç i n’he buscat un altre (http://www.kongregate.com/games/pixelcontinuous/humbug)… i he arribat a la tercera pantalla.

    DePict 1: Doncs això, una idea similar… m’he quedat a la primera pantalla.

    La conclusió final és que ja no tinc edat per jugar a segons quines coses…

  4. Xavier Pujol ha dit:

    Sóc de jugar al parxís, l’oca i els escacs. I jugar a les dames… si es deixen.

  5. Eva ha dit:

    Tot això està per damunt de les possibilitats de la meua barra espaiadora.

  6. XeXu ha dit:

    L’ordinador de la feina no em deixa jugar a jocs en flash, com pot ser…?

  7. XeXu ha dit:

    Després de Lost hi ha pel·lis de superherois, wikileaks, el Justin Bieber i els propietaris del petroli.

Comenta que es gratuït, de moment...

