Cas típic 2645: noi li agrada noia, noi li agraden els videoclips (5/5)

Posted: 2017-06-30 in Música, Videos

Ho sento gent però avui s’acaba la fantàstica setmana del videoclip, ha estat un plaer.

OK Go – End Love. Un altre exemple dels videoclips especials de Ok Go que toca posar en el post.

Blur – Coffee And TV. Es molt conegut però es que no em puc resistir al cartró de llet més expressiu del mon.

Junior Senior – Move Your Feet. També es conegut, ja no es fan videoclips així, per alguna cosa serà…

Biting Elbows – Bad Motherfucker. La continuació del vídeo dels Biting Elbows ple d’acció en primera persona que vaig posar d’ahir.

Slightly Left of Centre – Love The Way You Move. Personalment es el videoclip que més m’ha enganxat de tota la setmana, suposo que tinc predilecció pels russos que fan coses boges, es a dir, tots.

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    S’ha de reconeixer que els Biting Elbows aquests tenen certa gràcia…

  2. Xavier Pujol ha dit:

    Avui està una mica més currat. Encara salvarem la setmana…

  3. XeXu ha dit:

    Molt gran el time lapse dels OK Go, fot gràcia perquè musicalment no destaquen gens, tu sents una cançó seva sense més i no et diu res. Però mires els vídeos i flipes. Aquest no el coneixia tampoc i m’ha agradat molt. I el vídeo de Junior Senior també m’ha agradat, és xulo. Impossible no conèixer la cançó, però el vídeo no el tenia vist. I del teu vídeo preferit m’ha agradat particularment el robot ballant Psy i Beyoncé. Però no deixa de ser un vídeo promocional de Putin no? De Putin o de Petrov, ara no t’ho sé dir.

  4. McAbeu ha dit:

    Hi ha un refrany que diu que “tot va bé, si acaba bé”. En el cas d’aquesta setmana temàtica ho podríem deixar en “tot va bé, si acaba”. (tot i així, no em fa res admetre que alguns dels vídeos que has posat han estat força bé)

    • Pons ha dit:

      Adéu a la meva idea de la segona setmana monotemàtica de videoclips!

    • ahse ha dit:

      Desagrait!! Aquest és el reconeixement que li mostres al Pons per tots els seus esforços de disseny i la coordinació de l’execució perfecta d’una setmana monotematica de videoclips del becari?!

  5. XeXu ha dit:

    Ah, ja sé que no consumeixes producte nacional, però si vols vídeos raros i originals també tens els de Joan Miquel Oliver. Aquí te’n poso dues mostres:

    Final Feliç

    Hansel i Gretell

    Ah, i també hi ha el de Monsieur Cousteau dels Amics de les Arts, que està força ben aconseguit, gravat en presa única, em penso.

  6. Elfreelang ha dit:

    són molt bons alguns videoclips…lamento haver arribat tard al festival

Comenta que es gratuït, de moment...

