Cas típic 2653: noi li agrada noia, noi li agrada comptar BCPP

Posted: 2017-07-19 in Blog

Fa més d’un any del últim recompte de BCPP o sigui que toca tornar a comptar.

  1. Xexu: 26
  2. McAbeu: 24
  3. Sergi: 19
  4. Eva: 6
  5. Roselles: 6
  6. Ahse: 3
  7. ÒscarAzAl: 2
  8. gembabe: 2
  9. Clidice: 2
  10. Elric: 1
  11. Consol: 1
  12. Ricard: 1

Com sempre ressalto la bona posició que ocupa en Sergi malgrat que no es dels que comenta habitualment. No estic dient que els 26 BCPP d’en Xexu no tinguin mèrit, però com sempre en aquest blog l’objectiu es restar mèrit al Xexu i afavorir sempre al Sergi. Aprofito per cridar l’atenció a JoMateixa perquè tot i ser una de les comentaristes habituals no ha guanyat cap BCPP. Paro d’escriure el post abans no segueixi criticant la resta de comentaristes i els perdi fent que el recompte de BCPP de l’any vinent sigui ridículament fàcil de comptar.

Estadística: 93 BCPP entregats durant els últims 14 mesos, repartits entre 265 Casos Típics, això surt a 0,35 BCPP per CT.

BCPP: Eva, Xexu, Sergi

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Que el XeXu amb el seu habitual gamberrisme s’hagi emportat 26 BCPP-s ja és de conya… Quin mertit té aquest paio?? Si sempre va faltat de respecte i fent comentaris de tota la pena! I no ens oblidem dels premis c@ts robats del Pons i donats a persones sense cap talent, i el paper que tal XeXu segurament va tenir en el robatori…
    Diria que fins i tot el Sergi es podria haver emportat més BCPP-s, quina cosa més absurda pot passar amb els premis d’aquest bloc!

    • Pons ha dit:

      Estic d’acord, l’any vinent faré les accions necessàries perquè el Xexu no guanyi, i que consti que no he dit trampes, però si cal…

  2. McAbeu ha dit:

    Continuo al segon lloc del rànquing per tercer any consecutiu, això ho hem de canviar per l’any que bé… a veure si el 2018 puc arribar ser el tercer, el quart o fins i tot més enllà (per somniar que no quedi). ;-D

    I moltes felicitats a en XEXU, és clar.

    • Pons ha dit:

      No defalleixis, sempre hi ha recorregut per millorar!

      Sobretot felicitats al Sergi!

    • ahse ha dit:

      Felicitats??? Vols dir trencar-li uns quants bats de baseball a l’esquena del tal, que t’ha deixat a la cua encara que sempre et pots prendre la consolació dels perdedors i pensar que estàs a un nivell més alt que el Sergi per tant ja et val no està tan mal, etc.

  3. Xavier Pujol ha dit:

    El xexu amb mallot groc. I una ampolla de Segura Viudas a les mans.

  4. Clidice ha dit:

    I jo amb samarreta de rebaixes i Rondel verde :( la injustícia no s’acaba mai en aquest món de mones :(

  5. gembabe ha dit:

    Me pido el Rondel Oro! O el Rondel Plata!
    (On compres la samarrera, Clidi?)

  6. Elfreelang ha dit:

    ves per on no estic ni al ranquing ……a veure si milloro

  7. Eva ha dit:

    Diria que necessito millorar, però com que els tres primers llocs seguiran sent per als mateixos…

  8. Eva ha dit:

    Falta ‘estadística, no? Quants BCPP per post? I en total?
    Aquest post també necessita millorar…

  9. JOMATEIXA ha dit:

    Enhorabona als ingeniosos

  10. XeXu ha dit:

    I tot això passava mentre jo estava de vacances! Et semblarà bonic, mentre no em podia defensar, has fet que incrementi l’odi que la resta de comentaristes ja em tenen, en especial l’AhSe. Bé, més que odi, diríem que és enveja. Ja que en els seus milers de comentaris, que sempre dobla al segon com a mínim (segon que solc ser jo), la seva ratio de BCPP fa riure. Bé, la meva també fa riure, apostaria que la ratio més alta és la del Sergi, és clar, perquè només posa els peus aquí i comenta qualsevol cosa i ja li dónes dos BCPP de cop, però contra això hem de lluitar, ves. Mirant els anys anteriors, encapçalo la llista de BCPP per segona vegada, cosa que em sembla un gran honor. A més, superant els meus millors registres, és clar que aquest cop ha estat una mica més d’un any, així que potser és per això. Molt meritori el tercer segon lloc consecutiu d’en Mac, que és una bèstia i sempre està al peu del canó.

    I bé, ja sé que la suma és fàcil, i que em diràs que me la faci jo, però em sembla que seria necessari que hi hagués una classificació històrica de BCPPs, encara que trobo molt encertat que vagis publicant les de cada any, però estaria bé que hi hagués la suma total al final de cada post anual. Si ho fas ara, que només són tres anys, en el llaaaaarg futur que tenen els blogs per davant no t’hauria de ser difícil anar fent l’acumulat històric. Deixo dit també que si aquesta llista que reclamo es troba en un dels posts que encara em queden per llegir, em sap greu. Com solc fent, vaig comentant els posts del feedly per ordre cronològic, i al ritme que puc.

    Gràcies per haver valorat tan bé alguns dels meus comentaris, intentaré seguir a aquest nivell, malgrat el que diu AhSe.

    • ahse ha dit:

      Aha, a penes has arribat al recompte de BCPP-s i ja se t’han pujat els fums… Contra això hem de lluitar, ves. Amb qualsevol disbarat que dius esperes que et caigui un BCPP! I la hòstia!!

      • XeXu ha dit:

        A mi no se m’han pujat els fums! Però no deixaré que algú amb només 3 BCPP em parli d’aquesta manera, serà possible!

        • ahse ha dit:

          Flipo amb la cara que tenen certs tipus de comentaristes d’aquest bloc!!! Primer vas malparlant del Pons i l’AhSe per on ni els deus no han arribat, segon ens anomenes gamberros a la cara i ara ni més ni menys se’t puja el nas als nuvols per la generositat i benevolència del Pons, intentant tornar a donar-te els merits que no tens i que més d’una vegada li has robat – flipo que algú pugui oblidar les marranades que vas fer amb els premis c@ts, però el Pons és gran i la seva llum brilla mentre tu no tens esperit ni per encendre un fosfor…

    • Pons ha dit:

      Encara et queda molt per arribar a ser el comentarista més odiat, que de moment guanya l’ahse per golejada. Tampoc ets el més envejat perquè amb la sèrie de posts on recomanava els meus blogs preferits el que sempre apareixia esmentat era en Sergi i no pas tu o cap altre. El que no he fet mai es donar-li dos BCPP per un sol comentari, això seria escandalós! Però el que si que acabo de fer es donar-li un BCPP per un comentari que ni tan sols ha fet, que et sembla? Ridícul, oi?

      Per altra banda em sembla molt bona idea això de fer una llista amb els totals sumats dels BCPP de cada any, tan bona idea que et donaré el BCPP però estic tan mandrós que no la faré, si hi ha sort la faré l’any vinent i sinó et tocarà tornar-me a pressionar perquè ho faci l’any vinent a veure si tens més sort.

      • XeXu ha dit:

        I no ho diu en conya el tio! Li has donat BCPP al Sergi sense comentar… Entre això, i que jo sóc el que en té més aquest any, ja ens dóna una idea de la fiabilitat d’aquesta classificació… Però bé, segueixo dient que l’històric caldria fer-lo, i que seria millor fer-lo ara que encara hi ha pocs valors. Li podríem dir a l’AhSe que la fes… però no me’n refiaria massa…

  11. ÒscarAzAl ha dit:

    Doncs jo estic orgullós dels meus dos BCPP. Tenint en compte que acostumo a escriure quan ja està tot dat i beneït, que n’hagi aconseguit dos és tot un mèrit.

Comenta que es gratuït, de moment...

