Cas típic 2660: noi li agrada noia, noi se’n va de vacances

Posted: 2017-08-04 in Actualitat, Blog

Abandono la jornada intensiva d’estiu per unes merescudes vacances, si tot va bé tornaré el 28 d’agost, i si no va bé també tornaré el 28 igualment perquè ja tinc posts programats per aquells dies… Efectivament us deixaré sense Pons’s Blog durant 3 setmanes. Ei! No us queixeu que l’agost passat vaig publicar només tres posts o sigui que les vacances d’aquest any seran més lights que les de l’any anterior. Parlant de vacances, us recomano que aprofiteu que jo faig vacances per fer-les també, com a mínim en els vostres blogs ja que no penso llegir res del què publiqueu mentre estigui de vacances, i jo no sóc d’aquells que un cop tornen de vacances recuperen la feina perduda i repassen els posts pendents, ni de broma, els posts perduts es quedaran perduts.

Mode vacances ON

Si us trobeu orfes de contingut sempre podeu visitar el meu twitter. Si no us agrada twitter i trobeu a faltar l’aspecte del meu blog podeu visitar-lo i fer clic en els enllaços que apareixen sota del calendari de la barra lateral del blog que ves per on coincideixen amb tot el què comparteixo a twitter. Pels més nostàlgics sempre podeu desplegar l’arxiu que també es troba a la barra lateral (visca la barra lateral!) i escollir un mes i un any al atzar i re-descobrir posts, una mica al estil dels dimarts vintage però amb encara menys feina per mi. Recordeu que ens tornarem a veure el dilluns 28 amb noves idees brillants que revolucionaran el blog tal i com el coneixeu! O potser només es un fals reclam publicitari, si ho voleu descobrir haureu d’esperar tres setmanes. Bones vacances!

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    3 setmanes de vacances!!! Quina classe d’empresa es pot permetre que un treballador se’n vaig 3 setmanes seguides de vacances!? Això és que…

  2. McAbeu ha dit:

    Ja no comptava que, al tornar, repassaries els posts que publicaré al XAREL-10 durant aquestes tres setmanes (de la mateixa manera que tu tampoc hauries d’esperar que jo les aprofiti per visitar el teu twitter o per repassar a l’atzar els teus posts antics) però si que t’espero amb les piles carregades al meu post especial vacances que, casualitats de la vida, publicaré justament el dilluns 28 d’agost.

    Mentrestant, passa-t’ho bé i fins la tornada!! :-))

  3. JOMATEIXA ha dit:

    Doncs apa, tots de vacances!!
    Que vagi molt bé ;)

  4. XeXu ha dit:

    Si o sabés que ets una mala persona i que ja no és la primera vegada que ens ho fas, em sorprendria i m’enfadaria, però bé, haurem d’assumir que ens abandones un cop més, en aquest mode estalvi de posts que tens per poder tirar uns quants anys més. Doncs jo no et faré cas en res, ni visitaré el teu twitter, ni llegiré posts antics, i a més penso publicar tant com pugui encara que les idees escassegen, aquesta calor em fregeix les neurones. Si almenys poguessin consumir àcids grassos…

  5. Elfreelang ha dit:

    bon descans i bones vacances !!! sense els posts del pons què farem ?

  6. Clidice ha dit:

    Bones vacances i tot aquest tipus de coses!

  7. Jpmerch ha dit:

    Tres setmanes de vacances? Si ja ho dic jo, on hi ha diners s’ha de notar.

  8. Ada ha dit:

    Ara que venia jo a llegir posts estiuencs!! Serà possible? no podré dormir bé durant 3 setmanes… però bé, em dedicaré a repassar tots els posts no llegits que tinc pendents i els estudiaré i faré reflexió per veure si em contagie d’algun raig de saviesa ponsiana!!
    Bones vacances !

    • ahse ha dit:

      Has de venir el 15 i el 22 d’agost per als refregits de dimarts i a partir del dia 28 tornaran els posts estiuencs, no et pots queixar ^^

    • Pons ha dit:

      Què tal? T’has tornat més sàvia després d’aquests dies d’estudi ponsià? T’haig de posar a prova?

  9. gembabe ha dit:

    Bones vacances!! (espero que t’arribi el missatge per ones telepàtiques electromagnètiques).

  10. viureenunpoble ha dit:

    Espere les estiga gaudint a tope!!!

Comenta que es gratuït, de moment...

