Cas típic 2914: noi li agrada noia, noi li agrada la medalla del concurs 2000 de Xarel·10

Posted: 2018-10-25 in Blog, Post ràpids

Normalment la gent fa posts anunciant coses noves, però Pons’s Blog es diferent, es especial, Pons’s Blog fa posts anunciant que es carrega coses velles. En aquest cas ja m’he cansat de veure la medalla del premi del concurs 2000 de Xarel·10 a la barra lateral, ha aguantat més de tres anys, crec que es suficient, a més a mi m’agrada tenir coses realment útils a la barra lateral com ara el Twitter Updates, el qual gairebé sempre que miro diu “Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.”. La medalla no em molesta gaire en general perquè està prou amagada al final de les coses de la barra lateral, però quan comparteixo un post al facebook o al Google+ si el post no té cap imatge m’agafa com a previsualtizació la imatge aquesta quan el post no té res a veure i això em toca el voraviu. La medalla no desapareixerà immediatament al publicar-se aquest post, aguantarà unes hores més, qui sap quantes.

PS: Qualsevol semblança amb el CT1860 es pura casualitat.

Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Per què la medalla no desapareixerà immediatament al publicar-se aquest post? Quantes hores més aguantarà? Quina probabilitat hi ha que a l’entrar jo demà al bloc a les 6 del matí encara em trobi aquesta _horterada_??

  2. McAbeu ha dit:

    Sempre va bé fer neteja de tant en tant,

  3. XeXu ha dit:

    Oh, quin paio més desagraït. Jo conservo les meves dues medalles, la d’or del primer concurs, i la de plata del segon, i les llueixo amb orgull. El costat de tots els meus c@ts, ehem.

    • Pons ha dit:

      Vivint de vells records d’un passat millor… S’ha de mirar al futur! Si es que n’hi ha…

    • ahse ha dit:

      És obvi que ets un blocaire acabat, vius del passat, tens el bloc carregat i el orgull robat. No et fa una mica de vergonya lluir els premis c@ats del Pons??

  4. oooooooooooh Xarel-10!! XD

    • ahse ha dit:

      Què passa, amb entrar al bloc del Pons no és suficient, has de veure medalles?! Estrem tots aquí reunits per cantar la gloria del Pons, admirar la seva magnificència i sentir-nos feliços que el Pons encara està amb nosaltres! Quina necessitat tindriem de veure’n medalles…

Comenta que es gratuït, de moment...