Cas típic 2988: noi li agrada noia, noi li agraden els programes de radio

Posted: 2019-02-26 in Dimarts Vintage

De fet no, no escolto mai la radio, però bé, alguna cosa havia de posar en el títol per introduir el CT535

La hora d elos Fósforos – Carlos Herrera

Hi ha un programa de Onda Cero anomenat La hora de los Fósforos. presentat per Carlos Herrera que cada dia va d’un tema cotidià i la gent truca i explica quins problemes té o en quines situacions curioses s’ha trobat. De fet, es un programa que no he escoltat mai. De fet, diria que he escoltat mai Onda Cero.

– Cuando a mi madre le pusieron el contestador de Telefónmica, salía la operadora que decia “Para salir, marque el cero”. Y mira cada vez que se iba a la calle marcaba el zero
– ¡No puede ser!
– Sí, es verdad. Y un día salió y no lo marcó y volvió: ¡Ay que no he marcado el zero!

– Tengo una afición tremenda por los perros, y todos los que veo tengo que tocarlos, acariciarlos. Y un día paseando por la calle vi una señora en la puerta de una tienda con un perro pequeño en brazos, y crucé de acera para tocarlo y le dije: “Que cosa más mona ¿Cuanto tiempo tiene?” Y era un bolso…

– En clase de latín el profesor nos puso para traducir una frase muy conocida. “Ave Caesar, morituri te salutant”. Y un chico fue llamado a la pizarra para que la tradujese, y la tradujo: “Las aves del César muren por falta de salud”.

– Una pareja de Guardia Civiles ve pasar un choce a toda pastilla, empieza a perseguirlo y pasa otro coche a toda leche, y lo paran. Y resulta que estavan hacinedo una carrera de rallyes…

– Yo soy arbitro de segunda regional. Y uno de un equipo, me pasa la mano por el hombro y me dice “Aquí normalmente a los árbitros les pegamos una paliza” y yo contesto”¿siempore?” y dice “Sí, aunque ganemos les damos una paliza” “¿y si perdeís?” Dice:”No se ha dado el caso”

– Aquí en Malaga, hace ya unos años, en tiempos de Franco, vino de visita Juan Carlos. Entonces un grupo de ciegos acudió y puso una pancarta que decía: “Juan Carlos, estamos contigo aunque no te podamos ver”. La Brigada Social se los llevó por subversivos.

Comentaris
  1. McAbeu ha dit:

    I “se non è vero, è ben trovato”

  2. Àngels ha dit:

    Si es que estem en aquest món per a que hi haja de tot :-/

  3. ahse ha dit:

    Cony! I no podia haver estat “noi li agrada noia, noi li agrada el CT535”? Sembla de sentit comú introduir un CT vintage pel nom, i a més a més gaudir d’un títol on surten 2 números de CT-s.

  4. El Gran Josep ha dit:

    Antología del disparate, no?

  5. XeXu ha dit:

    He llegit fin a ‘Carlos Herrera’. Llavors he anat a comprovar si és el mateix Carlos Herrera que és tan amiguet del Salvador Sostres, l’Arcadi Espada i Juan Carlos Girauta, és a dir, quatre dels pitjors espècimens d’ésser humà que té aquest planeta, i en comprovar que sí, he decidit parar de llegir. Demà serà un altre dia.

Comenta que es gratuït, de moment...

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s