Per celebrar aquesta bonica xifra de casos típics, que justament coincideix amb la mateixa xifra de posts publicats, que pels més despistats diré que no sempre ha sigut així, de fet, la majoria de vegades la xifra del cas típic no han coincidit amb les del número del post publicat, per què? Que no se comptar? Bé, simplement diré que aquest blog té molta història… Com estava dient avui es un dia especial perquè es pública un CT múltiple de 100. Llavors com celebraré aquesta bonica efemèride? Hi havia varies opcions. Quan dic varies vull dir quatre.
- Sempre m’han agradat els múltiples de 100, per això repartiré bitllets de 100€ entre els 31 primers comentaristes d’aquest post! (Pels de lletres: 31 x 100 = 3100)
- Us convidaré a berenar a casa i oferiré un berenar apte per diabètics, això vol dir menjar com ara sandvitxos de… millor enciam sol, ok? Però per beure tenim moltes possibilitats, què tal una beguda com l’aigua? Genial.
- Un d’aquells
horriblesmeravellosos concurs de preguntes sobre el blog que feia enguany amb copaespantosamagnífica! - Faré un CT on us explicaré les idees que he tingut per celebrar els 3100 pots del blog.
He descartat la primera opció perquè llavors no sabré si valoreu el blog o als euros, i he descartat la segona perquè llavors no sabré si valoreu el blog o l’enciam, penseu que els principis de molta gent de per aquí poden ser molt baixos, i es clar, no els faré fora, perquè no es com fa 10 anys en l’època daurada dels blogs quan un es podia permetre expulsar als comentaristes de tercera categoria perquè cada setmana n’arribava un carretó ple. La opció tres ja l’he fet durant molts anys, però no té res a veure que doni molta feina buscar preguntes, jo ho faig encantat! A risc d’entrar en un bucle recursiu sense escapatòria he acabant escollint la quarta opció pel bé de tots, el vostre sobretot, sempre penso primer amb vosaltres, si no hi fossiu vosaltres només seria un altre boig més que parla sol. No em vull arriscar a dir que aguantaré fins al 3200 perquè queda molt però m’aventuro a dir que al 3101 si que sortirà a la llum si el MEV vol.
Quin dia més ple de gloria! Què gran i generos és el Pons!! Alabat sigui el CT 3100! Embriaguem-nos tot amb l’aigua i l’enciam de la copa del 3100 ^^
Espero que no acabem amb sobredosis d’enciam
Tenim l’adrenalina preparada per punxar si arribem a tals esdeveniments ^^
A mi m’hauria fet il·lusió berenar amb tu i l’Ashe però, malgrat tot, no me n’estic de donar-te l’enhorabona pels 3100 CT / posts. ^_^
Gràcies. Realment fa molts anys que no bereno.
Berenar és bona pràctica, l’hauriem de fer més sovint…
Trobo molt desencertat descartar la primera opció. M’havia fet il·lusions i hauria fet forces comentaris. Pels diners no, sinó que no voldria que et trobessis que parles sol.
Tampoc es tant dolent com ho pinten lo de parlar sol, no?
El Pons té certs drets adquirits de poder parlar sol, no et creguis!!
Jo preferia l’encisam. Però en fi, enhorabona.
I jo preferiria tenir milers de comentaristes, però la vida es dura.
No creus que una poma seria millor?
Faré veure que això és un concurs d’aquells de múltiples de 100 i triaré l’opció 1.
Haig de fer 3100 CT més perquè quedi encara més clar que per molt que sembli que us deixo triar, aquí l’únic que decideix sóc jo?
Saps allò del mai no et pensis “d’aquesta copa no beuré”? Doncs això!
Molt maco el dibuix, però hi ha interiors de lletra sense pintar. (…)
Pd. Felicitats :) (pels CT, no per haver deixat forats sense pintar)
El dibuix és perfecte! El va fer el becari seguint al peu de la lletra les indicacions del Pons mateix! Fins i tot en va rebre una banana quan va acabar!!!
Estic molt orgullós d’haver deixat forats sense pintar, es molt fàcil pintar-ho bé, la gràcia es fer-ho a mitges
Enhorabona pels 3100 CT, encara que m’he perdut molts, intentaré estar més pendent en un futur inmediat dels nous CT, i espere no haver ofès la sensibilitat del Gran Pons en cap comentari, no estan fets en mala intenció, en sèrio. He de dir que m’agrada molt el dibuix, és molt autèntic i té “xispa” ;)
Jo crec que estàs a temps per anar recuperant-los ^^
El dibuix és tot un original, una autèntica obra del Gran Pons!
Gràcies. Tal com diu l’ahse els CT que no has vist no es mouran del blog, per això hi ha una cosa que es diu arxiu que et permet revisar CT antics, molt antics.
[…] CT3100: El no concurs del CT3100 […]
[…] típics de l’any passat, sabreu de què parlo si mireu el CT3147. El guanyador ha estat el CT3100: El no concurs del CT3100. Amb això puc deduir que us agrada no concursar, us agrada no berenar, […]