Avui recupero el CT927 amb el llistat d’opcions que et dona quan et passes el Monkey Island II. Les negretes son meves.
como jugar un poco al tenis.
o lavar el coche.
o preparar la cena.
o unirte a un grupo de musica funk.
o viajar al extranjero.
o presentarte a presidente.
o hablar con alguien del otro sexo.
o engrasar el coche.
o ser huesped de una fiesta de salchichas.
o cavar para encontrar un tesoro enterrado.
u ordeñar una vaca.
o competir aullando con el perro del vecino.
o llevar a cabo una lobotomia.
o pintar una linea amarilla por el centro de la calzada donde esta tu coche.
o escribir tu nombre en la nieve.
o enseñarle a las almejas a tejer canastas.
o cantar canciones gallegas tradicionales en un banco.
o plantar arboles en un parque publico.
o confundir a la persona que tienes al lado.
o construir una mesa triangular.
o brincar y saltar.
o montar en un tren.
u ordenar tus calcetines en orden alfabetico.
o jugar a los bolos con tu mama.
o enseñarles juegos a las mariposas.
o tejer una colcha.
o publicar una revista sobre lapices.
o comer helado de limon con trozos de piña dentro.
o asfaltar una autopista.
o aprender a dibujar.
o aficionarte a la fotografia.
o aprender a decir la hora.
o falsificar dinero.
o salir a comer a un italiano.
o hacer un traje.
o bañar a la iguana.o ir de pesca.
o pintarle la casa a un desconocido en medio de la noche.o aprender a hacer windsurf.
o ir a la peluqueria.
o sacarle punta a los lapices.
o darle de comer a un tucan.
o tomar el sol.
o hacer un crucigrama.
o comprar ropa de ultima moda.
o ir a la playa.
o jugar al tute con tu padre.
o regar las plantas.
o construir una casa de muñecas.
o invitar a unos amigos para comer salmon con vino blanco.
Dec ser molt robot, no conec el Monkey Island.
És possiblement l’aventura gràfica clàssica més famosa de tots els temps, fins i tot en Xexu la deu conèixer.
Efectivament. I tot i que no he jugat massa a la saga perquè vaig tenir ordinador molt tard, quan ja tenia consoles, he de dir que ja no es fan jocs com aquells, molt millors que les merdes a les que ara dediques tantes hores tu.
Quan vas tenir l’ordinador, dius?
Ja fas com els vells, tot el que no existia quan tu eres jove és merda.
Doncs jo no. I l’aventura clàssica més famosa que conec és en text mode, al present vaig mirant una possible implementació de la mateixa en CL, tot i que l’interpreter que tinc per provar no és exactament l’estandard.
Em sembla que hi vaig jugar a l’Spectrum. Hi va haver una època que em vaig afeccionar força a les aventures gràfiques.
El que no puc assegurar és si era aquesta mateixa versió del joc perquè no puc recordar que em sortissin aquestes opcions i, com que jo hauria triat fer una lobotomia a algú, estic segur que me’n recordaria si fos el cas.
Potser et confons amb la primera part, que no donava gaires recomanacions en acabar el joc. O potser no vas acabar el joc, abans sense internet al qual poder consultar era molt fàcil encallar-se.
Qué avançats ereu vosaltres a la peninsula! Jo vaig començar amb màquines molt més bàsiques i poc conegudes…
Jo pensava que ara es jugava al Cyberpunk 2077 i als escacs i no a fer el mico…
o viajar al extranjero. No, no pots. Queda’t a casa i fes bondat i ja viatjaràs l’any que ve si hi ha sort.
o hablar con alguien del otro sexo. Sempre amb la mascareta posada.
o salir a comer a un italiano. T’ho pots fer portar a casa, és més segur.
o pintarle la casa a un desconocido en medio de la noche. Que no respectes les normes de toc de queda, perdó, de restricció de mobilitat nocturna?
o invitar a unos amigos para comer salmon con vino blanco. Esteu en una mateixa bombolla?
És un post vintage, per això parlo d’un joc vintage (any 1992!)
Abans de la pandèmia diuen que es podia viatjar on volies, però ja fa molt d’això, igual que podies anar a tot arreu i parlar amb tothom sense mascareta, i anar a qualsevol restaurant, i sortir de casa quan volies, i quedar amb qui volies, abans la vida era diferent, per sort ja gairebé no ho recordem.
Viajar a l’extranjero no és això d’anar el cap de setmana al poble del costat per fer esport? Jo de tu ho faria ara mentre encara es pot, l’any que ve… sa mare!
Als peixos els recomanen no parlar amb desconegudes, poden acabar embrutant el lloc!
AAAAAHHHHHHH!!!
Què passa, aquest matí anaves mig-dormit i t’ha espantat l’ull robotic de l’AhSe?