Mare of Easttown és una minisèrie sobre una detectiva interpretada per Kate Winslet, la qual ha d’investigar un assassinat en un poblet de Pennsilvània i en paral·lel ha d’aconseguir que la seva vida privada no s’enfonsi, però no és fàcil, està divorciada i el seu exmarit viu a la casa del costat, té una filla adolescent, un fill que es va suïcidar que li va deixar una neta, la seva nora està en rehabilitació per drogues, la seva mare que viu a casa seva i no para criticar-la, a sobre li posen un nou company de feina jove vingut de la ciutat per ajudar-la en el cas. A sobre Easttown és un d’aquells pobles on tothom es coneix amb tothom, o sigui que la sèrie es podria haver titulat “Easttwon contra Mare”. Dels actors, a part de Winslet em sonen Evan Peters (Quicksilver a la saga de X-men) fent d’inespector i Guy Pearce (el de Memento) que aquí fa d’escriptor que es vol lligar la Winslet.
Mentiria si digués que la sèrie no està bé, però el problema és que ja he vist un munt de sèries i pel·lícules d’investigació criminal en un poblet fred dels EUA, esperava que aquesta tingués alguna cosa més, alguna cosa que no tenen les altres, per exemple el moment de “deixa el cas i donam la placa i la pistola” també el té, però no té la visita obligada que hi ha en tota investigació que et porta a un club d’estriptis, i bé, sí que té alguna cosa diferent, té un parell de girs mig inesperats, té a Kate Winslet, i aquesta té més problemes familiars que ningú, però no és això el que jo buscava.
Mare of Easttown té 7 capítols, un 7,7 al filmaffinity i un 8,5 a l’imdb
Nota: 5/10
No sembla gens atractiva…
Gens.
Hem d’afegir el 21 del Juliol al calendari com a Dia dels No-Equivocats, en concret el dia quan la llum del Pons va lluir tant que els apostols es van adonar que el Pons mai no els havia abandonat ^^
Doncs mira que a la crítica li ha agradat a tothom (menys a Ian Freer)
https://www.filmaffinity.com/es/pro-reviews.php?movie-id=310747
Una 5/10?? Pseee… aquesta gent no té criteri.
He de dir que no em va desagradar, però generalment em molesta que en les trames negres hi hagi més protagonisme de la vida personal del detectiu en qüestió que investigació. T’enganxa i t’interessa prou fins el final, però tampoc n’hi ha per tant, que l’havien pintat molt bé. La Winslet ho fa bé i em va fer gràcia retrobar el senyor Memento. Com que és curteta, és pot mirar i ja està, a una altra cosa.
Vols dir? Et surt ronya a la pell si veus la vida personal del detectiu que investiga?
Sembla que aquest cop pensem més o menys el mateix.
A mi em va agradar força. Si més no vaig estar ben enganxada. Això si, el desenllaç final em va semblar una mica fluix, més de telefilm….
Kate Winslet està magnífica.
Això et va passar perquè no sabies encara que era una 5/10. Val més que us espereu les recomanacions del Pons, sino fins i tot pots acabar en situacions ridícules com aquesta, que t’agradi força una cosa que tampoc no en té tant.
Exacte, a la sèrie li treus la Kate i et queda un telefilm. Bé, potser he exagerat una mica.
[…] Mare of Eastown [Mini-sèrie] […]