Cas típic 3463: noi li agrada Halcyon 6

Posted: 2021-10-04 in Entreteniments

Halcyon 6 és un videojoc tipus RPG espacial. Això vol dir que vas lluitant amb naus i les vas pujant de nivell a mesura que superes combats i vas recollint millores i recursos. Comences amb una estació espacial, que serveix com a base d’operacions, i has d’anar ampliant per tal de poder construir millors naus, però les naus no es piloten soles, necessitaràs entrenar bons oficials. Hauràs d’enviar les naus a defensar les fronteres, mentre reculls materials, energia obscura, combustible i tripulació per fer noves naus. Hi ha dos tipus de combats els espacials i els terrestres, però la mecànica és la mateixa, escollir quina de les habilitats faràs servir i contra quin enemic. La idea és aprofitar les bonificacions que tenen els atacs quan la nau rival pateix algun tipus de penalització provocada per atacs anteriors i així anar fent “combos”, però has de tenir en compte que segons el tipus de nau enemiga aquesta tindrà unes resistències a uns determinats efectes i també unes penalitzacions úniques que te n’hauràs d’aprofitar. Tot això en un combat per torns. Us deixo un vídeo ressenya de 8 minuts.

A mesura que avança la campanya, a part de trobar enemics, també trobaràs altres races neutrals, les quals podràs fer tractes amb ells segons t’interessi. En les converses amb les altres races és on apareix humor, ja que cada civilització té les seves particularitats. Al final no he acabat la campanya, després de jugar 21 hores, he començat a trobar que el joc es feia repetitiu, pels combats, que si vols fer-ho bé, has d’estar mirant tota l’estona les fortaleses i debilitats de les naus i anar buscant els combos que pots fer amb l’equip de naus que has muntat. En part m’ha sabut greu abandonar la campanya a mitges, però quan estàs a mig combat no parava de pensar “quin mandra lluitar ara”. Potser amb les vacances m’he tornat mandrós, qui sap. Halcyon 6 té un 71 al metacrític.

Comentaris
  1. McAbeu ha dit:

    Aquests jocs ja no estan fets per a mi. Passo.

  2. AhSe ha dit:

    Trobo que això és normal, a mi em faria mandra fins i tot començar el combat, què parlar de trobar-me al bel mig d’una lluita perquè m’agafi la mandra! Aquest tipus de jocs els haurien de jugar les màquines, un com a molt ficaria uns paràmetres d’entrada i en passaria periodicament per apuntar quin progres s’ha fet i ficar números a una taula. Després de recorrer el joc amb varies configuracions es farien unes estadístiques i s’escolliria l’estrategia guanyadora, tampoc és que calgui perdre temps jugant! La vida és curta i l’automatització guanya ^^

    • Pons ha dit:

      Buscar estratègies guanyadores per un mateix té la seva gràcia.

      • AhSe ha dit:

        No pas si un es troba a un entorn i/o context avorrit – com segur és el cas d’aquest joc. Per això en tenim la tecnologia, els robots i els drons d’avui dia, per poder fer estadístiques, inspeccions i auditories al lliure i treure’ns de sobre l’avorriment i el tedi per buscar reptes cada día més alts i més interessants ^^

        P.S.
        Diria que falta el comentari del Peix.

      • AhSe ha dit:

        P.P.S.
        Tens idea com hòsties arriba l’emacs a queixar-se d’una variable que és characterp en lloc de convertir-la directament a string?

Comenta que es gratuït, de moment...

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s