Cas típic 3497: noi li agrada noia, noi li agraden les il·lusions òptiques

Posted: 2021-12-20 in Imatges, Monogràfic

Post d’il·lusions òptiques vàries simplement perquè em ve de gust. Començo amb un clàssic la imatge estàtica que sembla que es mogui.

Aquesta imatge també sembla que es mou però tampoc

La il·lusió que no pots veure tots els punts negres a la vegada.

El rectangle blau i el groc no es mouen descompassadament

Els punts blancs que es tornen grisos quan no els mires directament

Aquí els punts blancs que estàs veient no són reals.

Els cors que són del mateix color.

Cilindre o quadrat?

Comentaris
  1. McAbeu ha dit:

    L’últim vídeo és boníssim, però totes les altres també estan força bé. Suposo que no et sorprendrà si et dic que aquest post m’ha agradat molt. ;-)

  2. AhSe ha dit:

    Vull dir que només esl cors m’han arribat al cor, la primera imatge és estatica, la segona només es mou quan mires de segons quin angles, la tercera et deixa veure 4 punts al mateix temps, els rectangles no es mouen gaire, els punts blancs i negres es veu clarament que tenen problemes de after-image i els cilindres em sembla que no en són.

  3. AhSe ha dit:

    Acabo de fer una volta al bloc i no veig posat l’intermitent, algú podria pretendre posar-nos una multa :-|

  4. El Peix ha dit:

    A mi les drogues no em tiben, però mirar coses psicodèliques com aquestes em té ben atrapat. El vídeo és sorprenent!

    De petit a casa hi havia una baralla de cartes amb tot d’imatges amb il·lusions òptiques. Es van gastar de tan mirar-les.

  5. XeXu ha dit:

    Si et dic que no he entès aquest vídeo final… com és que el reflex es veu diferent…? Però quines coses.

Comenta que es gratuït, de moment...

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s