Cas típic 3591: noi li agrada el soport tècnic

Posted: 2022-07-20 in Dimarts Vintage

El CT1118 ens parla de les desgràcies del suport tècnic informàtic.

12 consultes que NO has de fer al de suport informàtic.

Caso 1
Soporte:¿Qué ordenador tiene?
Cliente: Uno blanco.
Soporte: ……… ( silencio )

Caso 2
Cliente: Hola. No puedo sacar el disquete de la disquetera.
Soporte: ¿Ha intentado apretar el botón?
Cliente: Mujer; Si claro está pegado.
Soporte: Eso no suena bien, tomaré nota.
Cliente: No espere. No había metido el disquete. Estaba todavía en la mesa. Lo siento gracias.
Soporte: …. ( silencio ).

Caso 3
Soporte: Haga clic sobre el icono de “MI PC”, a la izquierda de la pantalla.
Cliente: ¿Su izquierda o mi derecha?
Soporte: …. ( silencio ).

Caso 4
Soporte: Buenos días, ¿en qué puedo ayudarle?
Cliente: Hola, no puedo imprimir.
Soporte: Por favor de clic en “inicio” y …
Cliente: Escuche, no empiece con tecnicismos, no soy experta en ordenadores.
Soporte: …. ( silencio ).

Caso 5
Cliente: Hola buenas tardes, no puedo imprimir, cada vez que lo intento dice “No se encuentra impresora”. He cogido incluso la impresora, la coloqué en frente del monitor, pero el ordenador dice que todavía no la puede encontrar.
Soporte: …. ( silencio ).

Caso 6
Cliente: Tengo problemas para imprimir en rojo.
Soporte: ¿Tiene una impresora a color?
Cliente: AAAAAAAAAA Muchas gracias.
Soporte: …. ( silencio ).

Caso 7
Soporte: ¿Qué ve en su monitor ahora mismo?
Cliente: Un osito de peluche que mi novio me regalo.
Soporte: …. ( silencio ).

Caso 8
Soporte: Ahora pulse f8.
Cliente: No Funciona.
Soporte: ¿Qué hizo exactamente?
Cliente: Presionar la f ocho veces como me dijiste, pero no ocurre nada.
Soporte: …. ( silencio ).

Caso 9
Cliente: Mi teclado no quiere funcionar.
Soporte: ¿Está seguro de que está conectado?
Cliente: No lo sé, no alcanzo a ver la parte de atrás.
Soporte: Tome el teclado, y de diez pasos hacia atrás.
Cliente: Ok.
Soporte: ¿El teclado sigue con usted?
Cliente: Sí.
Soporte: Eso significa que el teclado no está conectado.¿Hay algún otro teclado?
Cliente: Sí, hay otro aquí. Huy este sí funciona.
Soporte: …. ( silencio ).

Caso 10
Soporte: Tu password es “a” Minúscula de andamio, “V” mayúscula de Víctor, el número 7…..
Cliente: ¿7 en mayúscula o en minúscula?
Soporte: …. ( silencio ).

Caso 11
Cliente: No puedo conectarme a Internet, aparece error de clave.
Soporte: ¿Está segura de que está utilizando el password correcto?
Cliente: Sí, estoy segura, vi a mi esposo escribirla.
Soporte: ¿Me puede decir cuál es el password?
Cliente: 5 Asteriscos.
Soporte: …. ( silencio ).

Caso 12
Cliente: Tengo un grave problema. Un amigo me puso un protector de pantalla, pero cada vez que muevo el Mousse desaparece.
Soporte: …. ( silencio ).

Computer man!

The Office 2010: La pel·lícula

Un consell alhora de comprar un disc dur. Pura desinformació made in Alcampo.

Visa el suport tècnic!

Per acabar la diferència entre Windows i Linux. Ho haig de posar, tot i que això comporti amenaces de mort dels linuxeros.

Comentaris
  1. AhSe ha dit:

    Amb aquesta mena de problemes cal un altre tipus de soport…

  2. McAbeu ha dit:

    No m’acabo de creure que totes aquestes consultes al suport tècnic siguin reals, però és igual perquè m’han fet riure i amb això ja en tinc prou.

    El rètol de l’Alcampo mereixeria un premi. Quin desastre!

    • Pons ha dit:

      No deixis mai que la realitat t’espatlli la diversió. Això aplica tant a les consultes al servei tècnic com al cartellista de l’Alcampo, espero que l’hagin ascendit.

    • AhSe ha dit:

      I tu, com hauries escrit l’anunci de l’Alcampo perquè quedi més convincent? La mida importa?

  3. Les 12 consultes ha estat el millor del post. M’han fet riure (que sempre és bo). Els casos 5 i 9 els meus preferits.
    Pel que fa a Windows (el que jo tinc) i Linux, Google ens diu:
    Linux has a reputation for being fast and smooth while Windows 10 is known to become slow and slow over time.
    Jo no hi entenc, però és el que diuen.

  4. El Peix ha dit:

    Allà on treballo se’n diu Customer Care. Això de suport tècnic ja no ven.

    Per cert, a on s’envien les amenaces de mort? És des d’aquest mateix formulari?

    PS: Ara estava a punt de demanar explicacions al meu operador de la fibra perquè Cloudflare m’estava bloquejant la majoria de webs i quan estava a punt de trucar he pensat, potser tinc l’user-agent canviat. I sí, feia veure que era un bot de google…

Comenta que es gratuït, de moment...

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s