Divinity original sin enhanced edition és un joc tipus RPG en temps real amb un sistema de combat per torns. Una espècie de Baldurs Gate. Ja sabeu, anar fent missions, pujant de nivell els personatges, aprenent nous encanteris i habilitats, trobant armes i ítems més poderosos, missions secundàries, un món per explorar. Comences portant dos personatges, dels quals pots personalitzar l’aspecte i la classe, però aviat podràs afegir un parell de personatges més al teu grup segons el tipus d’habilitats que vulguis afegir al teu equip. El joc es basa molt a activar encanteris i habilitats dels personatges en la lluita per torns, de tal manera que tinguin sinergia entre ells, de tal manera que per exemple, si primer llances un encanteri que deixa flotant un núvol de gas, amb el personatge següent pots llançar un encanteri de tipus foc per fer explotar el gas i tot crema molt més. Us deixo un videoresum de tres minuts així haig d’escriure menys.
Amb la broma m’he passat 90 hores de joc. Haig de reconèixer que no he arribat al final, perquè hi ha un punt que et diuen que has d’haver trobat X ítems per tal d’avançar, i m’ha fet molta mandra haver de mirar on trobar els ítems que no havia trobat. És gairebé en el final del joc, o sigui que he optat per veure un vídeo per saber com acaba la història. El joc té un 94 al metacrític o sigui que poca broma.
D’acord, no hi faré cap broma… però tampoc hi jugaré.
Em sembla just, ja que jo tampoc jugaré amb els teus acròstics.
És un joc molt mal pensat, els d’esquerra l’haurien de prohibir Ja!
Per què has de tenir N personatges ficats en un equip i tal, això és acostumar a la gent a tornar a tenir esclaus. O ho fas tot tu o no perds el temps. No mola!
Juguen en equip, com en l’hoquei gel, cadascú té una funció diferent, suposo.
No juguen en equip, estan tots manipulats per una ment mestra!!