Cas típic 3884: noi li agrada l’ahse

Posted: 2024-06-19 in Dimarts Vintage

Avui recupero el CT1283 sobre els rumors de l’ahse

Corren rumors que l’Ahse i jo som en realitat la mateixa persona. Podria ser perfectament. Motius no en falten:

  • Es la “persona” (no tinc proves suficient com per treure les cometes, ho sento) que ha fet més comentaris en aquest bloc.
  • Es la “persona” que més m’afalaga a mi i a aquest bloc, superant inclús la meva pròpia mare. No, l’Ahse tampoc es me mare…
  • Tot i que té un bloc, aquest es privat i el seu contingut està fora de la comprensió del 90% dels mortals.
  • La sincronització entre els seus comentaris i els meus son d’una perfecció que sembla digna dels millors guionistes.
  • No trobareu enlloc cap tipus d’informació personal seva. Sí, jo l’he buscat. Si vosaltres tinguéssiu una fan una dècima part de devota que ella també ho faríeu, tota precaució es poca.
  • Perquè quan aquest tenia una lleugera sequera de comentaris (i qui diu sequera diu que per aquí no passava ni deu) l’Ahse sempre ha comentat.
  • Perquè sigui pont, siguin vacances, sigui el dia del seu casament, estigui de part, etc. Mai deixa cap post sense comentar.
  • Perquè si fins ara no corrien rumors sobre que l’Ahse i jo fóssim la mateixa persona, ara en correran.
Comentaris
  1. Mongeta ha dit:

    jajajjaa jo durant molt temps m’ho pensava. Crec que ho vaig comentar en algun CT i tot

    Perquè sigui pont, siguin vacances, sigui el dia del seu casament, estigui de part, etc. Mai deixa cap post sense comentar.

    Han passat 12 anys i segueix sent així!!!

  2. AhSe ha dit:

    Mira que torno a fer comentaris buids i fins i tot contestar-los! La capacitat que tinc per superar-me a vegades em sorpren a mi mateixa…

  3. El Peix ha dit:

    Un axioma és un argument que, o bé és totalment cert per si mateix, o bé com a mínim segons els coneixements actuals es pot donar per innegable (Vegeu la Viquipèdia).

    Per entendre un axioma, aquí poso un exemple del món de les matemàtiques: per a tots els nombres naturals a i b, a = b només si b = a.

    A on vull arribar?, doncs que posaria la mà al foc afirmant que no és un rumor, sinó un axioma.

    AhSe = Pons tal com Pons = Ahse.

    • Mongeta ha dit:

      Seguint amb la teoria del peix peixet de la canya de la canya….

      Però “b” sap que és igual a “a”?

      o passa com a Múltiple on l’ahse és una personalitat que surt del Pons o a l’inversa.

      Llavors surten més dubtes. És o no conscient que té aquesta nova personatlitat i si ho és, parlen entre ells?=

      I si l’ahse és la bici del pons? no se’n separa mai….

      Crec que podries fer feliç a algun estudiant/a de psicologia. Podria fer-ne un doctorat analitzant el cervell del pons… o de l’ahse que vindria a ser el mateix

      • AhSe ha dit:

        Què estàs dient tio, com que l’AhSe sigui la bici del Pons, on vas amb això!!! Estàs parlant amb tu mateix o amb el Peix que vindría a ser el teu alter-ego? Ets o no conscient que en lloc de muntar en bici vas jugant al mòbil al teu sofa, com la gent poc seriosa amb els eesports?

    • AhSe ha dit:

      Hahahahaha! Com que no tens forma de debatre el CT ja vens a vendre’ns axiomes!!

    • Pons ha dit:

      Amb comentaris com aquest em queda clar que el Peix es únic i que no forma part de cap altra comentarista del blog

  4. AhSe ha dit:

    Què curios, avui el Peix té cara de mongeta…

  5. Després de veure el vídeo que ha posat l’AhSe Pirates of the Caribbean- “Why is the Rum Gone” que, ves per on m’agradat (no podia deixar de mirar-lo per l’adicció que crea), doncs ja no sé de què anava el post 🤔

    Ah, sí, Pons-AhSe. No ho sé, no m’ho sembla que siguin la mateixa persona, es noten personalitats diferents. Tret que en Pons s’hagi tornant tan esquizoide com el Gollum de Lord of the Rings? 😶

    • Pons ha dit:

      Jo també penso que son persones diferents, però a vegades tinc la sensació que la meva opinió no compta suficient en aquest blog

    • AhSe ha dit:

      És un post pirata, evidentment!!

      El Pons malgrat ser omnipresent, i la part dominant de l’Univers, no es podrà reduir mai a un Gollum qualsevol ni tampoc a un esquizoide humà de calaix. Un mai no es pot fiar dels menjars, ja siguin d’origen vegetal o aquatic…

  6. Mongeta ha dit:

    Ostres que bo, el Pons de Gollum!

    Em ve al cap el Pons acotat acariciant el cap de l’Ahse dient: “Mi tesoro! Mi tesoro! Mío! Mío! Pons! Pons!”

  7. Em pregunteu el meu alter-ego? He escrit molts personatges que són els meus alter-egos. Un munt en tinc!

Comenta que es gratuït, de moment...