Cas típic 3862: noi li agrada la Guia del club de lectura per matar vampirs

Posted: 2024-04-29 in Llibres
Guia del club de lectura per matar vampirs – Grady Hendrix (480 pàgines)

Què tal en sortiríeu parats si t’haguessis d’afrontar amb un vampir? I què tal se’n sortiria la vostra mare? És una pregunta totalment teòrica i hipotètica que ens planteja aquest llibre. La trama ens situa a principis dels anys 90, al sud dels EUA, en una urbanització benestant, on hi ha una mestressa de casa que viu casada amb un psicòleg, i que té un parell de fills adolescents. Aquesta senyora, la Patricia, que és la protagonista i narradora del llibre, tenia una vida corrent fins que un dia arriba al barri en James, una persona bastant sospitosa, o com a mínim això és el que pensa la Patricia, a través dels seus ulls descobrirem tots els comportaments que faran sospitar a la Patricia que el seu nou veí es tracta d’un vampir, serà cert, o seran només imaginacions de la Patricia? A més Patricia no estarà sola, tindrà el seu club de lectura que l’ajudarà a aclarir aquest misteri.

Reconec que la premissa del llibre és original, ja que el rival habitual d’un vampir no és una mestressa de casa, és per exemple en Blade, caçador de vampirs, o Geralt de Rivia, caçador de monstres. Però el llibre no busca ser una novel·la d’acció, busca ser una novel·la d’intriga, de misteri, on la trama es va cuinant a poc a poc, potser massa a poc a poc la veritat. Sents sincers, no m’ha desagradat, però tampoc m’ha enganxat.

Nota: 5/10

Comentaris
  1. AhSe ha dit:

    Són imaginacions de la Patricia, jo no tinc cap dubte.

  2. McAbeu ha dit:

    Si l’haguessis puntuat amb dos o tres punts més, potser l’hauria buscat i tot perquè d’entrada m’ha semblat, com dius, una idea força original. Però amb un 5/10 ja ni em molesto.

  3. Mongeta ha dit:

    Hauries de fer una estadística de llibre/pelis/series amb pitjor nota que no hagis abandonat!!!

    I llavors la pregunta a fer-se és….. per què l’has acabat?

    • Pons ha dit:

      Un cinc es aprovat, no hi ha raó per abandonar un cinc, si només pogués acabar els 10 no n’acabaria praticament cap.

      Pelis que no m’agraden n’he abandonat molt poques, séries que no em convencen unes quantes més, i llibres que no fan per mi un percentatge més elevat, un 14% (52/380)

    • AhSe ha dit:

      Perquè el Pons és  molt exigent, les ressenyes s’han d’escriure, els CT-s s’han de fer!! El Pons es preocupa per tu ^^

Comenta que es gratuït, de moment...