Cas típic 1602: noi li agrada noia, noi està obsessionat amb l’Scarlett Johansson

Posted: 2011-07-12 in Blog

Sabeu per què la gent visita aquest blog? Si us penseu que es per la qualitat dels posts, l’humor, la originalitat, les coses curioses i qualsevol cosa semblant, aneu molt errats. La gent visita aquest blog buscant la noia de la foto d’aquí a la dreta.
Així ho demostren les estadístiques del blog on es veu que tota la gent que ha vingut gràcies als cercadors buscant termes tals com:

  • scarlett johansson 9,509
  • scarlett johansson fotos 153
  • scarlett johansson sin ropa 117
  • escarlett johanson 40
  • fotos scarlett johansson 40
  • scarlett_johansson 39
  • escarlett johanson fotos 32
  • fotos de scarlett johansson 26
  • imagenes de scarlett johansson 22
  • scarlett johanson 19
  • scarlett johansson sin ropa interior 18
  • scarlett johansson. 15
  • escarlet johanson 14
  • scarlett johansson en ropa interior 11
  • scarlett i. johansson 10
  • scarleth johanson 9
  • scarlett johansson, 8
  • foto de scarlett johansson 7
  • scarlett johansson lenceria 6

El post culpable de tot això es el cas típic 805. Abans la gent només entrava al meu blog cercant quelcom més interessant, de fet, aquest resultat de cerca encara es manté en una allunyada però respectable segona posició. Es tracta de “tornavis” 774 cerques. El cas típic 37 en té la culpa.

En fi, suposo que aquest post no farà sinó augmentar les esperances dels visitants que busquin l’Scarlett Johansson. Pobrets.

Comentaris
  1. salamandreta ha dit:

    XDDD de debò que tens un récord de visites per tornavís??? ostres, aquesta encara és més rara que algunes qu ejo tinc… de fet la de l’elefant nelly està en una de les més altes xd

  2. Montse ha dit:

    Home, i tant! Què et penses que buscava jo quan vaig aterrar aquí per primera vegada? :P

    Ara m’has fet buscar les (patètiques) estadístiques de les cerques del meu bloc i resulta que en primer lloc em buscaven a mi :D i en segon lloc buscaven llops (?!?).

    Bé, així doncs, quedem que el gran públic blocaire són els camiunerus perquè busquen senyores de calendari i eines. No sé si fer la prova i fer un post sobre la Samantha Fox per captar els nostàlgics.

  3. MadeByMiki ha dit:

    Al meu blog entren buscant a Masaru Emoto i a Santiago Niño Becerra. Descarto impulses eròtics als meus visitants, però em dones idees…

  4. Tomàs ha dit:

    Amb tantes visites, no t’estranyi que qualsevol dia la pròpia Scarlett se’t subscrigui.

  5. ahse ha dit:

    I el post amb les fotos de la Scarlett despullada, on és? Per què creus que estem aquí!? :-D

  6. ÒscarAzAl ha dit:

    És cert que la gent ens arriba de maneres absurdes. Jo també en vaig fer un estudi fa un temps. Però l’Scarlett dóna molt més de joc que el Bob Esponja.

  7. Carol ha dit:

    A mi em va passar el mateix amb un blog que vaig tancar fa uns anys…

    Parlava de castells, música i jocs. Un dia se’m va acudir penjar un joc de “La Sirenita” i des de llavors la meitat de les visites diàries buscaven “juego la sirenita” o similar a Google…

    Què frustrant!

  8. […] 9509 visites han entrat buscant la Scarlett Johansson, es curiós que el comptador no s’hagi mogut des del cas típic 1602 […]

  9. […] ja coneix l’afició de la gent per trobar en aquest bloc a l’Scarlett johansson, però no es l’única cosa que cerquen els milions de visitants d’aquest bloc, vull dir […]

  10. […] Si una persona forma part d’aquest blog sense formar-ne part com a tal aquesta és Scarlett Johansson, ho demostro en el CT1602 […]

Comenta que es gratuït, de moment...