Cas tipic 949: noi li agrada noia, noi repassa la historia dels videojocs

Posted: 2010-07-08 in Entreteniments

Abans de començar aquest post m’agradaria avisar-vos què per alguna estranya raó no em funcionen els accents tancats. Ja se que la meva ortografia deixa molt que desitjar, però de tan en tan alguna accent intento posar.

Us preguntareu, per què he decidit fer un post sobre els videojocs? Doncs primer de tot per què em vaig posar nostàlgic quan vaig trobar aquest post sobre la història dels videojocs. Amb tots els grans jocs que tinc un grat record com el Monkey Island (1990),   Indiana Jones (1992), Day of the tentacle (1993), Worms (1995),  Age of empires (1997),  Carmageddon (1997), Half-Life (1998),  Commandos (1998),  The Sims (2000).

Passem a parlar de jocs “especials”. Com ara el joc d’Anatomia de Grey. Personalment crec que es horrible. Però no deixa de ser curiós.

 

Gomibako: Es una basura de tetris,  o un tetris de basura, com vulgueu…

 

I per ultim, us he preguntat mai quin es el joc mes difícil de mon?

Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Com a minim et deixen ben clar que els Winners don’t use drugs!

  2. òscar ha dit:

    Quant de temps ha passat ja des d’aquell raquític joc de tennis amb un segment a cada costat de la pantalla i la piloteta d’esquerra a dreta.

  3. ahse ha dit:

    El tetris de basura aniria bé per als consumistes, jo crec que hauries d’intentar fer-li una mica de promoció! :-D

Comenta que es gratuït, de moment...