Cas típic 1263: noi li agrada noia, noi li agrada aparaular

Posted: 2012-05-09 in Blog, Entreteniments, Webs/Blocs

Que no es us confongui el títol del post, amb aparaular no em refereixo a aquest aparaulat. Em refereixo a aquest aparaula’m. Aclarit el tema, podem continuar. Encara no se ben bé per què em vaig apuntar a aquesta iniciativa, per què no soc gaire d’apuntar-me a iniciatives d’aquestes tan col·laboratives, lo meu sol ser més rollo personal, fer-m’ho jo tot sol, però potser es que m’estava quedant sense idees per fer posts (Hahahaha, es bona aquesta) o potser es que volia provar de sentir-me integrat en alguna cosa més global per sentir-me més humà, potser? O potser es per què es gratis…
Total que al final triat una paraula per definir aquest bloc. De fet no l’he triat jo, jo només he triat la paraula que més m’ha agradat de les vostres propostes. I la paraula es:

Megalomania

Enhorabona a en Xexu per haver triat la paraula guanyadora. Com a recompensa per haver proposat la paraula se li permetrà desgravar en la declaració d’hisenda tot marcant la casella corresponent (748).

I per què megalomania ? Doncs per què té tota la raó! Aquest bloc té aspiracions de fer grans coses. Més grans encara de les que ja ha fet? Doncs si! Què potser trobeu que megalomania pot tenir connotacions negatives? I què? Ara si em dispenseu me’n vaig a acariciar el meu gat persa assegut a la meva butaca de pell giratòria mentre faig plans per dominar el mon Muajajajajaja.

Comentaris
  1. McAbeu ha dit:

    Molt escaient, sens dubte. ;-D

  2. Joan Comellas ha dit:

    No està malament

  3. […] de donaMàgia — Et vaig veure en un somriureMarrameu — Fent punyetesMascarar — NovesflorsMegalomania — Pons’s BlogMentida — Garbí24Mineta — El rellotge violetaMot – «El mot […]

  4. Crític de cine ha dit:

    M’ho he imagniat, o ‘Como conocí a vuestra madre’ el passen per una televisió que es diu CityTv? No sabia que l’extinta cadena catalana tenia una bessona anglesa.

  5. ahse ha dit:

    Tens un gat persa?? Com t’ho pots permetre, aaaaaaaaargh! Jo no tinc cap gat!! Jo no em puc permetre tenir un gat i el Pons en té un persa… És més, aquesta mateixa nit he somniat que duia als mans un gatet petito i blanc al qual un gos va asustar i jo vaig pensar que els gats tenen les cares dels gossos enemics geneticament clavades per alguna part del cervell, i m’he despertat amb un mal de cap tipus ressaca tot i que no n’havia begut res. El món està tot al reves, on anirem a parar!

  6. Clidice ha dit:

    l’apunt sembla una reiteració megalòmana ^^ si és que ets el més millor del món mundial, i de part de l’estranger, of course ;)

  7. XeXu ha dit:

    Vaig corrent a marcar la casella que dius a veure si em surt una miqueta millor la declaració! Jo trobo que t’escau, ja ho vaig dir. I és que no cal que ens ho diguis per saber que el teu objectiu és dominar el món, això queda clar des del primer dia!

  8. A vegades em fas una mica de por… però només una mica, eh? :-P

  9. rits ha dit:

    Sublim!

    ps. i és que sovint em passa, no sé mai què dir que sigui prou ocurrent! ei, xò no et xivis, que fa vergonya, eh!

  10. Montse ha dit:

    Msí: t’escau qualsevol cosa que comenci per “mega”.

  11. el porquet ha dit:

    Cal tenir les mires ben altes que a base de clatellades ja ens les fan aterrar! Apa, quin comentari més aixafaguitarres.

  12. Jo crec que potser és que és gratis, perquè si et fessin pagar 50 eurus segur que no hi participaries. O m’equivoco?

    Apa, que mentre domina el món, servidor continua llegint blocs i intentant també fer coses grans! Jo no tinc un gos, tinc una tortuga… dissecada!

  13. maria ha dit:

    Perfecte pel seu blog.

  14. Tomàs ha dit:

    Això vol dir que també hi ha un “MiniPons”???

Comenta que es gratuït, de moment...