Cas típic 3045: noi li agrada noia, noi li agrada ser aleatori

Posted: 2019-05-31 in Recull dels divendres
  1. Algú sap per on s’entra a aquesta habitació lloguer?
  2. Westworld + Game of Thrones opening (1:30 min)
  3. Una aplicació que preveu la teva aleatorietat
  4. Posats a menjar peix, millors els vegetarians, son més sostenibles
  5. Mario amb violí. Cada nivell més difícil (2:15 min)
  6. Un d’aquells anuncis japonesos estranys que o bé t’agraden o bé et dona un atac epilèptic (30 segons)
  7. Es cosa meva o aquest noi camina una mica estrany? (4 min)
  8. Els actors de Avengers: Endgame canten “We Didn’t Start the Fire” (2 min)
  9. El món, dividit en set parts amb el mateix nombre d’habitants
  10. El Comidista | Què menjar i què no menjar per esmorzar (4:38 min)
  11. Com començaran totes les pelis quan Disney hagi comprat tota la industria del cine (28 segons)
  12. Màgia en equip (30 segons)
  13. Trucs de trilero de la ma de Luis Piedrahita (5 min)
Comentaris
  1. McAbeu ha dit:

    Una de les coses que més m’agradava de Westworld era el seu “opening”, aquesta barreja amb Joc de Trons està molt bé. Per cert, l’altre dia vaig veure que la tercera temporada l’han rodat a Besalú… potser aquesta l’entendrem una mica més- :-)

    Els mags (i els trilers) t’enganyen sempre… és el que hi ha.

  2. ahse ha dit:

    No sé per què em sona això dels peixos vegetarians :-D

  3. Eva ha dit:

    M’estava deprimint per no ser “random”, però el truc de màgia m’ha fet riure molt… :D

Comenta que es gratuït, de moment...