Cas típic 2188: noi li agrada noia, noi li agrada el seu administrador de sistemes

Posted: 2015-07-24 in Actualitat, Informàtica

Feliç dia de l’administrador de sistemes! Ja us l’estimeu molt? Penseu que necessiten molta estima. En fi. Us deixo amb un post sobre Internet. Ja sabeu, informàtica, sistemes, internet, més o menys… no?

Què diu el teu mail sobre les teves capacitats informàtiques
24909_700b

Els 300.000 llocs més popular d’internet en una imatge a escala segons la seva importància.
web300000

Un mapa d’internet
internet

10 memes estupids que corren per internet: Planking, Owling, Batmaning, Scarlettjohanssoning, Tebowing, Lion Kining, Trayvoning, Dogshaming, Eastwooding i milking.
milking2-515x315

Quant pesa internet? 50 grams

Actualització: M’acabo d’adonar que aquest any han mogut el dia de l’administrador de sistemes al divendres vinent, coi d’administradors… En fi, ara ja està publicat el post i no el despublicaré pas.

Comentaris
  1. ahse escrigué:

    Més o menys?? No! Més o menys no, un ha de ser precis o bé, oblidar-se!

    Per cert, no estic gaire impressionada amb els 50 g d’Internet, que és molt, però a mi què m’importen aquests 50 g?

  2. McAbeu escrigué:

    Podria ser que els 50 gr. fossin la suma de la capacitat intel·lectual total dels que es dediquen a fer Planking, Owling, Batmaning, Scarlettjohanssoning, Tebowing, Lion Kining, Trayvoning, Dogshaming, Eastwooding o milking?

    • Pons escrigué:

      mmm llavors la explicació de els pesos dels electrons que diferencien els 1 dels 0 binaris a l’interior dels dispositius d’emmagatzematge la descartem?

    • ahse escrigué:

      Un bon dia hauràs de treure el llibre anomenat

      “L’Art d’Equivocar-se”

      Segurament el Pons i jo serem entre els primers que te’l compraran ^^

  3. XeXu escrigué:

    Per ser administradors, no administren el temps massa bé, si han canviat de dia!

    Tinc gmail, estic gairebé al capdamunt de la piràmide! Però com pot ser que worpress sigui més vigent a internet que blogger, eh? Com pot ser! Me’n vaig a fer catshaming com a mesura de protesta!

    • Pons escrigué:

      WordPress es molt més que els llocs wordpress.com com aquest, wordpress té la plataforma .org que suporta un munt de blogs sota domini propi, en canvi blogger doncs no, només té els blogspot d’aficionats com vosaltres.

      • XeXu escrigué:

        T’equivoques. Amb blogger també es pot tenir domini propi, i no sé què us empatolleu els de worpress dient que es poden fer més coses, que et permet més flexibilitat. Te la permet si pagues, què espavilats. Amb blogger es pot fer el que et doni la gana, fins i tot els aficionats com nosaltres podem acabar fent un producte acceptable.

  4. JOMATEIXA escrigué:

    Avui no és un dia bo per a mi per fer celebracions d’Internet. Ahir, just uns dies després d’haver arribat als 3000 “amics”, em van deshabilitar el facebook. Resulta que creuen que el meu nom real no és Tumateix.
    Així que avui només tinc ganes d’insultar a algú, però a qui? ja he reclamat al senyor facebook, però em sembla que aquest tampoc és el seu nom real…

    • Pons escrigué:

      Com que no? Si no ets tumateix qui ets? Impostora!

      Si et consola jo estic barallat amb youtube i tampoc em deixa tenir compte associat. Com representa que haig de confirmar que sóc major d’edat per veure segons quins vídeos de youtube, eh?!

    • ahse escrigué:

      Què llests els paios de facebook, no m’ho puc creure! És ben obvi que no pots ser Tumateix, si tots som NosaltresMateixos, impossible de distingir…

  5. Anna escrigué:

    Haurien de fer un estudi amb el què posa la gent abans de l’arroba; això si que dóna per un llibre.

  6. rits escrigué:

    50grams? Més que l’ànima? Hi cap més coneixement? segur que sí.

  7. Montse escrigué:

    Ja m’ho deien els nanos: m’he de passar al gmail :(

  8. Xavier Pujol escrigué:

    Em sembla que acabo d’aprendre el què és un administrador de sistemes.
    Això sí, mai no reenvio consells de salut, o amistat, o de sanació…

  9. ignasioliveras escrigué:

    Impressionant el mapa d’internet… és especialment destacable que el quart lloc en importància l’ocupi un cercador xinès, ja dona idea de per on es belluguen els fils… seria interessant veure com evoluciona aquest mapa al llarg dels anys…

  10. Roselles escrigué:

    El dels memes demostra que la humanitat, en general, s’avorreix molt. Que és una mica imbècil, també.
    És curiós el dels llocs més populars d’internet perquè hi ha que em pensava que estaven moribunds, i veig que m’equivocava molt. És el cas de Flickr, o fins i tot de Bing. És una llàstima que posin tot google en el mateix sac, perquè m’hagués agradat veure la mida de G+.

    • Pons escrigué:

      Google+ no existeix, es mite pels nens que no es porten bé, com l’home del sac.

    • ahse escrigué:

      Només perquè tu no visitis Flick, Bing, i d’altres llocs més avorrits no vol dir que aquests hagin de disminuir en popularitat. No sé si m’entens…

  11. Loreto Giralt Turón escrigué:

    Però tenir domini propi no es paga?

  12. glòria escrigué:

    Internet és un jardí en el que em perdo sovint. Em tranquil·litza que pel fet de fer servir gmail ja és doni per suposat que “se manejarme con el ordenador”. I, si, es veritat, abans de avisar al becari reinicio si la cosa deixa de funcionar.
    Las memes estupides són BEN ESTUPIDES.

  13. Sergi escrigué:

    40 grams? Bé, llavors segur que hi cap aquí:

  14. Pere escrigué:

    L’ilustre bloc del Sr. Pons ocupa algun pixel de la imatge aquella dels 300.000 llocs més populars d’internet?

  15. nitamiu escrigué:

    i twitter? que no hi és? o estic cega?

    o sigui que per fer veure que en sabem hem de tenir un domini propi? al meu voltant hi ha força persones amb domini propi que amb prou feines saben enviar e-mails… vols dir que tot plegat no és una manera de fer-nos caure en la trampa de contractar un informàtic perquè ens doni d’alta un domini propi?

    • Pons escrigué:

      Sí, estàs cega XD El què passa es que no surt l’ocellet sinó la “t” blau cel, a baix a la dreta.

      Segurament tot es una trampa si, però per assegurar-te pregunta-li al senyor de oatmeal

Comenta que es gratuït, de moment...

