Arxivar per 2019-07-03

Fa no gaires dies aquest blog va celebrar el comentari 50.000, doncs avui toca celebrar una fita comparable! No celebrem el comentari 100.000, no encara no, falten com 25 anys perquè això passi, però podem celebrar el comentari 15.000 d’algú molt especial. Aquest algú especial sóc jo, qui sinó? 15.000 comentaris no es una fita qualsevol, només un comentarista com jo podria arribar a comentar tant en el seu propi blog, comentar en els blogs dels altres està sobrevalorat, per suposat, per això em veieu passar tant poc per casa vostra últimament, perquè ja no està de moda, els blogs no estan de moda, ho sento, bé, més concretament els vostres blogs ja no estan de moda, però el meu si, el meu mai passa de moda.

Què espero de vosaltres en aquest post? Potser un “Felicitats Pons pel comentari 15.000!” I jo us diré “Gràcies!” Per celebrar la fita d’haver arribat als 15.000 comentaris he decidit fer un gràfic sobre la procedència dels comentaris d’aquest blog. Es un gràfic molt detallat, potser massa, gaudiu-lo, us l’heu guanyat perquè es veritat que sense els vostres comentaris jo podria haver fet els 15.000 comentaris igualment però potser hauria quedat una mica estrany això de contestar-me a mi mateix.

Comentaris de Pon’s Blog

Per cert el comentari 15.000 ha sigut aquest.