Cas típic 3073: noi li agrada noia, noi li agrada Venus (no per anar-hi de vacances)

Posted: 2019-07-19 in Recull dels divendres
  1. Un compte de Instagram amb apunts coloristes
  2. Generació d’energia per font en els països de la UE durant els últims 18 anys.
  3. I van viure feliços per sempre (extra fabulous comic)
  4. Deixaries d’utilitzar internet per sempre per un milió de dòlars? No, següent pregunta.
  5. L’home més ràpid del mon foradant cocos amb un dit (1:44 min)
  6. Potser hauriem d’anar a fer un cop d’ull a veure què li va passar a Venus.
  7. Mai deixis a una nena sola a la vora d’una cornisa (14 segons)
  8. Els asiàtics porten el malabarisme a un altre nivell (4:45 min)
  9. Diploma Legal Notes. (XKCD còmic)
  10. Consells per la teva visita a Chernobyl
  11. Vapejant, pantomima full (1 min)
  12. Parcs russos terrorífics: La galeria que no estaves esperant
  13. Sia – Chandelier amb un parell de bobines Tesla (2:11 min)
  14. Llibres ordenats de manera curiosa
  15. Un cadell dormint panxa enlaire, el post bufó del dia.
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Jo crec que no m’agrada Venus, és el planeta on el S sembla haver reemplaçat l’O i les pluges – si mai hi poden haver – deuen ser àcides. Diuen que la seva atmòsfera té 96.5% CO2 i que gran part del 3.5% que queda és N2. Això sona com si certs humans del passat van abandonar-lo després d’haver-ne cremat tots els combustibles fossils…

  2. McAbeu ha dit:

    Estan ben trobats els criteris d’ordenació de llibres. No sé, però, si compraria un llibre a cegues, em sembla que preferiria triar-ne un amb la tapa blava, que és anar més sobre segur.

    Les nenes i les cornises, com més lluny millor… sort que aquest tenia superpoders.

    No m’esperava la galeria de parcs russos terrorífics per a infants, però explica moltes coses d’altres vídeos de russos adults que ens ensenyes de tant en tant.

    PS: Falta l’enllaç del punt 3. No vols que visquem feliços per a sempre???

    • Pons ha dit:

      Amb els blaus un sempre l’encerta, no pas com els falsos grocs.

      No totes les cornises tenen superpoders.

      Si no els entrenes de ben petits els russos no sobreviurien a l’entorn per fer-se adults.

      PS: Ja està actualitzat, tot i que em sembla que potser acabaràs una mica decebut.

    • ahse ha dit:

      La tapa blava!! Flipo…

  3. Eva ha dit:

    Ordenar els llibres, en sí, ja és curiós.

    Els parcs russos expliquen moltes coses. Glups.

  4. XeXu ha dit:

    Amb un milió de dòlars no fots res. Mira en canvi que bé que ens ho passem amb els blogs.

    Interessants altres enllaços d’avui. M’ha impressionat el de la nena de la cornisa, tot i saber que hi havia d’haver truc, m’ha espantat per un moment. Encara que no tant com els parcs russos, és clar…

    • ahse ha dit:

      Jo si tinguès un milió de dòlars em podria comprar un pis a Barcelona – no és que em fes falta, però per curiostitat acabo de mirar els preus i em sembla que un milió et dona més o menys per un pis centric. Només més o menys, és clar! Més o menys!!

    • ahse ha dit:

      (Per pagar l’ITP un ja pot demanar l’hipoteca :-P)

    • Pons ha dit:

      Tens un tren de vida molt alt si amb un milió de dòlars no fa res, jo com a mínim puc sortir a sopar un parell de vegades…. Si amb els blogs ens ho passem tant bé que cada dia publico menys perquè tanta diversió em mataria…

  5. El Peix ha dit:

    Jo ordeno els llibres per l’alçada formant la silueta d’un peix. És la millor manera coneguda i així, com qui no vol la cosa, accentuo el meu egocentrisme

Comenta que es gratuït, de moment...