Cas típic 2923: noi li agrada noia, noia, noi li agraden els punts de Lagrange

Posted: 2018-11-09 in Recull dels divendres

Segon recull dels divendres d’aquesta setmana d’un sol divendres

  1. Justes nàutiques (8 min però no cal mirar-ho tot)
  2. Disfressa per compartir amb un dels vostres fills (1:30 min)
  3. Els cinc punts de Lagrange (el primer vídeo de 5 min es el bo)
  4. Unes escales mecàniques massa ràpides (20 segons)
  5. Embolic de carreteres xinès (1 min)
  6. El bueno el malo y el feo interpretada per la orquestra simfònica nacional danesa (6 min)
  7. Sembla que els canadencs es queden sense idees pels noms del carrers
  8. Vista l’existència del principi de Peter millor desfent-se de recursos humans
  9. Ser un mascle es molt dur (2 min)
  10. Si voleu greixos trans abuseu dels ultra-processats
  11. Si Rick i Morty fos un anime (1 min)

 

Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Sant divendres! Fem fora al Lagrange! Cantem la gloria del Pons!!

  2. McAbeu ha dit:

    A veure, a que hi hagi enllaços que no funcionen (o directament inexistents com a l’últim recull) ja hi estem acostumats però que n’hi hagi de repetits encara no havia passat mai, no?. Que 2 i 4 sigui el mateix és una altra prova de l’atenció dels teus lectors?

    Per cert, m’he imaginat un pobre xinès posant noms a les carreteres del 6 seguint el mètode del 8 i, per un moment, m’ha sabut greu per ell. Només per un moment, tampoc vull que ara et pensis que sóc dels que els agrada menjar plàtans per esmorzar.

    • Pons ha dit:

      Es veu que just mentre deixaves el comentari he arreglat lo del enllaç repetit (es que vaig fer aquest post en dos dies diferents).

      Tens molta (massa?) imaginació, per alguna cosa vas guanyar el recompte de BCPP

    • ahse ha dit:

      Tens massa pocs coneixements sobre els xinesos, són gent molt inventiva i no els falten recursos

  3. Eva ha dit:

    Em sembla molt bona idea anomenar així els carrers. Al meu carrer sempre l’anomeno així: “El meu carrer”.

  4. El que més m’ha agradat és la interpretació de “El bueno el feo y el malo.

    • ahse ha dit:

      Incorrecte! El que més t’ha d’agradar és la mà del Pons teclejant el llistat per al CT de divendres. Endivina si ha de ser l’esquerra o la dreta.

    • Pons ha dit:

      ” tanco les cometes que has deixat obertes que sinó corre l’aire.

  5. XeXu ha dit:

    Vaig amb retard, per algun motiu aquest post em va passar per alt al feedly, però he comprovat que sí que surt, no puc atribuir el meu mal cap a la tecnologia. Hi ha diversos enllaços interessants. El de les escales mecàniques té tela, podria haver passat una desgràcia. Però el millor és el tio que intenta baixar per la mitjana de les escales i un altre el fot daltabaix. També m’agrada el nus xinès, pots estar donant voltes en bucle tota la vida. I el vídeo del còmic… bé, se’n fot dels mascles, però una mica homofòbic tot plegat.

    • Pons ha dit:

      Es més probable que fallis tu que no pas el feedly, es el nostre amic verd preferit després que el nostre amic blaus ens deixes fa anys.

      El nus xinès es el infern pels GPS que no es porten bé.

      Una mica homofòbic? Difícilment sabria ser més homofòbic amb tant poc temps!

    • ahse ha dit:

      Ets un deixat!! Tant costa entrar als CT-s per dades i posar-se al dia?!

Comenta que es gratuït, de moment...