Cas típic 1954: noi li agrada noia, noi li agrada tornar al bloc

Posted: 2014-08-22 in Webs/Blocs

Coneixeu el blog anomenat Roda el mon i torna al bloc? Si? Llavors el post d’avui no us explicarà res de nou, per tan podeu deixar de llegir i dedicar-vos a altres coses més interessants com ara veure un capítol de l‘ala oest o difondre l’existència del meu bloc. En cas contrari, si no coneixeu res del Roda el mon i torna al bloc us recomano llegir el primer post on s’explica el propòsit del bloc. Què? Heu entès alguna cosa? Una mica, però tampoc molt, no? Tranquils, a mi em va passar el mateix… L’objectiu del bloc es que la gent que tenia un bloc i ja l’han abandonat (algú ha dit covards?) aprofiti aquesta “trobada virtual” per re-emprendre la pràctica i tornar a escriure un post en un bloc. Però es clar, com que el propi bloc d’algú que l’ha abandonat estarà mort, millor publicar el post en un bloc que estigui viu, com es el que cas del Roda el mon que estarà viu com a mínim durant el primer mes del 2015. Però si has abandonat el teu bloc, quin motiu podries tenir per tornar a escriure algun post? Doncs perquè la Carme Rosanas que es molt insistent (que consti que he dit insistent i no pesada) segur que t’ha enviat un mail, dos o més recordant-te de participar.
Us preguntareu, i la gent que encara té un bloc actiu què passa? Doncs que també poden participar, també poden publicar un post al Roda al mon parlant del què vulguin. Què tal? Tens o tenies un bloc i t’he convençut per apuntar-te? No? Es normal, fins ara tampoc he donat gaires bones raons per apuntar-se, per això guardo la millor raó pel final. Si t’apuntes al roda al mon tindràs ni més ni menys que l’honor de poder dir que has col·laborat en un bloc on jo també ho he fet, o més aviat faré. Què? Ara si, oi?

Si la trobada es al gener, per què la imatge es típica de tardor? Es un dels altres misteris del bloc...

Si la trobada es al gener, per què la imatge es típica de tardor? Es un dels molts misteris del bloc…

Si et vols apuntar només cal que ho diguis en un comentari en l’últim post del bloc i la Carme ja s’encarregarà de la resta. Et demanarà la teva adreça de mail per tal de poder-te enviar una invitació per poder ser col·laborador del bloc. Lamentablement el bloc funciona amb blogger i no amb WordPress, però ja sabeu que la vida es dura i a vegades s’han de fer sacrificis.
El que jo em pregunto i segurament la majoria de col·laboradors del bloc es deuen preguntar es sobre que coi parlar. Sí, la organització ho diu molt clar “Del què vulgueu”. Molt bé, no hi ha res més difícil que escriure sobre un tema lliure. Què puc dir en el Roda el mon que no pugui dir en el meu bloc? No ho se, però alguna cosa hauré d’escriure, perquè no crec que hem donin el premi de participació si no escric cap entrada, no? Ah, perdoneu, em diuen que el premi es l’honor de compartir un moment tan maco amb altres bloggers. Que guai…

PD: Fa un temps ja vaig parlar del Roda el mon, però donat que ja “falta poc” per la trobada virtual aprofito per tornar-ho a recordar.

BCPP: Pons, Xexu

Comentaris
  1. McAbeu ha dit:

    A mi si que m’has convençut d’apuntar-m’hi… el que passa és que jo ja hi estic apuntat del primer dia. xD

  2. JOMATEIXA ha dit:

    Jo també estic apuntada, però si no, també m’hauries convençut ;D

  3. bruixeta ha dit:

    ja hi era, però desprès d’aquest post crec que en tornarè apuntar

  4. XeXu ha dit:

    No tinc remei. Un dia que ens dius que si ja sabem de què va no cal que llegim el post, i el llegeixo fins el final… Bé, suposo que era per assegurar-me que no deies cap animalada. A diferència dels companys de dalt, a mi no em convences de res, però com que vaig ser el primer a apuntar-me, tampoc no passa res.

    • Pons ha dit:

      Per fi algú amb criteri propi que no em fa cas! Ni sobre lo de no llegir-me ni sobre lo de seguir les meves recomanacions, avui m’has caigut bé

      • XeXu ha dit:

        Ja he descobert què s’ha de fer per guanyar el BCPP! Fotre’t una mica de canya! Però pensa que això només es pot fer uns pocs dies a l’any, quan hi ha la conjunció estel·lar apropiada, és a dir, quan l’AhSe està de vacances. Sé que després passarà per tots els posts i m’insultarà greument, però ‘que me quiten lo bailao’!

    • ahse ha dit:

      Sempre et podrem trencar les cames :-P

    • ahse ha dit:

      Malparlat!

    • ahse ha dit:

      Encara no has apres què és el respecte, oi?

      • XeXu ha dit:

        Se’t trobava a faltar. O no…

        • ahse ha dit:

          Tinc una certa premonició que aquí es trencaran uns quants bats de baseball…

        • ahse ha dit:

          Quant dius que en pagaries per una remodelació total de la teva cara? Saps que tindries més èxit amb una cara nova, no?

          • XeXu ha dit:

            I tot això és l’enveja perquè jo vaig guanyar el BCPP i tu no, oi?

          • ahse ha dit:

            És més aviat la ràbia que fa observar com un qualsevol es pensa que està per damunt de la genialitat del Pons i intenta faltar-li el respecte i robar-li el protagonisme, la gloria, els BCPP…

          • XeXu ha dit:

            Això ho marca només la teva paranoia, que veus fantasmes a tot arreu, com els unionistes. Jo no intento res, si t’ho sembla és que estàs obsessionada amb que tothom vol mal a en Pons i no és així. Relaxa’t, l’ordre universal es manté.

          • ahse ha dit:

            Aha! Sembrant la desinformació a les masses… Evidentment no es podia esperar menys del xexu!!

            Just because you’re paranoid doesn’t mean they aren’t after you.” :-P

  5. maria ha dit:

    Vaig rebre l’invitació de la Carme, però mai he sabut de que parlar-hi.^^

  6. Clidice ha dit:

    ho veus? endogàmia pura això dels blogs. ego també hi sum. mola!

  7. Laia ha dit:

    Jo també hi estic apuntada, i si bé no m’has convençut de fer-ho, sí que m’ho has recordat… Sincerament, no recordava la trobada del 2015 (flagel·lació), últimament he tingut una profunda desconnexió de “la secta” . Però m’hi estic reenganxant, al món blocaire, i la trobada no deixa de ser un incentiu més a animar-me a escriure. Aniré pensant de què puc divagar!

    • Pons ha dit:

      Recordatori, en el fons el post d’avui era un recordatori, i mira com m’ho agraeix la Carme que li faci la feina…

  8. Mireia ha dit:

    Jo no sé com però m’hi vaig apuntar. Bé, m’hi van apuntar, ja ho dius la Carme és molt insistent ( jo tampoc t’he fet cas i he llegit tot el post ). Sort en tenim de la gent insistent com la Carme que organitza trobades pels que tenim el blog empantanagat.

  9. Gemma Sara ha dit:

    Nosaltres també ens hi hem apuntat, jo per si de cas no sé què dir (que pot passar fàcilment), deixaré que parli la Sara, que ja haurà fet 8 anys i ja té edat per guanyar-se les garrofes o whatever! ;)

  10. ahse ha dit:

    Ostres, quina sort de tenir el Pons’s bloc i poder donar suport amb els meus comentaris a l’emocionant esdeveniment participatiu d’algun altre bloc totalment desconegut! Què maco! Oh!!

  11. Vaig a fer-hi un tomb!

  12. carmerosanas ha dit:

    Es veu que sóc insistent en tot, excepte en els comentaris… que cada cop sóc més passota…
    Vull dir… com és que no hi ha comentari meu, en aquest post? Em sembla un misteri.

    En tot cas així queda el comentari més ben aprofitat, ja que et puc donar gràcies triples:

    1.- Gràcies!!!! per fer difusió del Torna al Blog… (amb retard)

    2.- Gràcies!!!! per posar aquest enllaç al comentari de resposta a l’Ignasi

    3.- Gràcies!!!! per acceptar la col·laboració com a administrador del blog

    • Pons ha dit:

      De res, de res, de res. No passa res pel retard. No ho tinc en compte, se que passes poc per aquest bloc, fins hi tot menys del que jo passo pel teu, que ja es dir xD

Comenta que es gratuït, de moment...