Arxivar per 2013-08-05

Recordeu el cas típic 1154? Doncs llegiu, llegiu, jo us espero, no hi ha pressa. De fet hi ha un moment que el 1154 es referirà al 1592, també us recomano que us ho llegiu quan el 1154 us ho digui.
Ja hem acabat tots? Molt bé, doncs resulta que el dia de restablir el curs correcte de casos típics ha arribat! Avui es el dia que els casos típics tornaran a fluir de manera seqüencial sense salts! Fins que em torni a equivocar… però esperem que aquesta vegada els lectors estiguin més al cas i pugui solucionar el problema abans i no m’hagi d’esperar 400 casos típics a que tot torni al seu lloc.
Total que si entre avui i demà veieu que l’aire fa com unes ones estranyes, o que canvia la gent que apareix en fotos antigues o veieu més Deloreans del que es habitual, no patiu, tot es cosa d’aquest bloc que està deixant el flux espacio-temporal en el seu lloc correcte. Dispenseu les possibles molèsties que pugui haver ocasionat.
Ha!! I els rumors deien que no m’enrecordaria de que el cas típic 1553 era l’últim que m’havia saltat! Doncs la nota a la nevera ha aguantat tot aquest temps i demà tindreu el cas típic 1704!