Cas típic 1154: noi li agrada noia, noi torna enrrere en el temps

Posted: 2011-12-08 in Blog

Segur que després de llegir el títol del post estàs flipant bastant. Ah! que no mires mai els títols dels meus posts? Molt bé t’acabes d’emportar 2 punts negatius! Ah! que després de llegir el títol del post encara no has notat res estrany? Molt bé, doncs 5 punts negatius! Va, et dono una altra oportunitat… agafa aire torna’l a mirar, ara? no? de debò que no? Catxis…

El cas típic de ahir era el 1703 i en canvi el cas típic d’avui es el… exacte el 1154! Tot ha estat per un sentiment de culpa que no em deixava dormint, efectivament estic parlant del cas típic 1592. Va, et dono 4 minuts per què et llegeixis el cas típic 1592 sense el qual costaria entendre el cas típic 1154 (aquest mateix…).

Estàs? bé doncs he decidit tornar enrrere en el temps i fer els 400 casos típics que em falten. Ah! que tu no pots saltar en el temps? Pobre mortal… Però el meu bloc si que pot fer-ho. Ara només falta pensar que d’aquí 400 casos típics hauré de saltar del cas típic 1553 al 1702 1704 (es que vaig moure aquest post 2 dies). Segons el ritme de posts actuals això vols dir que tocarà fer-ho d’aquí un any i tres quarts, me’n recordaré? Val més que em posi una nota a la nevera, no?

Comentaris
  1. salamandreta ha dit:

    no hauria de ser saltar del 1553 al 1704? noi, és que jo això dels numeros no ho porto massa bé, però pensava que després del 1703 nava el 1704 i no el 1702 ^^ . Veig que he viscut enganyada tota la vida!!!! quin desastre!!! XD

    bé, ara entenc perquè no podré celebrar el pròxim acabat amb 9 mentre sigui aquí… :(

  2. MadeByMiki ha dit:

    Si aquesr poder el puguéssim utilitzar per fer coses positives…

  3. eskary ha dit:

    Em fas pensar a primera hora del mati de un dia festiu!? Pero qui t’has pensat que soc jo!? Per lo poc que he entes (que ja es molt), en el fons t’entenc hahahaha, aixi doncs que endavant amb la idea!

  4. ahse ha dit:

    Ostres, estic flipant! Ostres, flipo flipo flipo! Ostres… què anava a dir? Ah sí, que he llegit el títol!
    Estic flipant!!

  5. Crític de cine ha dit:

    jajajaja. quanta estona lliure tenim, eh…. Això ha estat un estil de ‘joc de pistes’ amb tots els links i les mandangues. Al final et faràs un lio amb tants casos típics.
    No cal que et pengis un cartell a la nevera, en el moment que estiguis escrivint un post i sentis una sensació estranya de deja vu, voldrà dir que ja t’has repetit. Confia en l’instint.

  6. ahse ha dit:

    Bona idea la de la nota a la nevera, a veure si arribant en el futur encara la trobes allí. Millor fica la nota en una caixa forta al banc i dona-li una carta a la teva secretara amb instruccions de que se t’ha de tornar la carta el dia tal a la hora pasqual, que ella segur ho recordarà mentre tu et quedaries amb forats misteriosos dins la memoria gràcies als salts en el temps que has de seguir fent.

  7. XeXu ha dit:

    Aaaaaah, ara ja em queda més clar això dels casos típics, gràcies per l’explicació. I jo sí que llegeixo el títol, és part de la gràcia de fer-ho d’aquesta manera! Quina desconsideració no fer-ho.

  8. Ferran ha dit:

    Uiuiui… i per posar-me al dia dle teu blog, quants casos típics m’he de llegir? 1703 o “només” 1154? ;)

  9. Lo rat ha dit:

    El típic retorn al futur (des del punt de vista dels 400 apunts encara no escrits però encastats per allà darrere).

  10. Yáiza ha dit:

    Tu posat una nota a la nevera. Jo me la poso al mòbil i et faig memòria, d’acord?? Em fa gràcia que tinguis el “morro” de fer aquestes coses amb els recomptes!! Hahahaha!! I dic “morro” perquè bé, és casa teva, i realment pots fer-hi el que et doni la gana, clar!

  11. Montse ha dit:

    Ai caram, i jo que pensava que el parany del títol era que havies escit “enRRere”

  12. Joan Comellas ha dit:

    Fes com a Memento i fes-te un tatuatge recordatori! hahaha

  13. Tomàs ha dit:

    El que encara no sé és el perquè es va donar aquest salt de 400 post. Estaves amb els de la sèrie Lost?

  14. ÒscarAzAl ha dit:

    Remordiments i compensacions? M’estàs fallant, et tenia per una mala persona.

    • Pons ha dit:

      estic en teràpia per fer veure que tinc sentiments, però estic enganyant al psicòleg amb falsos sentiments, no dubtis pas que soc un psicòpata de cap a peus

  15. […] el cas típic 1154? Doncs llegiu, llegiu, jo us espero, no hi ha pressa. De fet hi ha un moment que el 1154 es […]

  16. […] recupero el CT1154 sobre posts que viatgen en el temps Segur que després de llegir el títol del post estàs flipant […]

Comenta que es gratuït, de moment...