Cas típic 1722: noi li agrada noia, noi li agrada el camí cap a la independència

Posted: 2013-09-10 in Actualitat, Incatalogables, Webs/Blocs

Sense que serveixi de precedent m’encadeno per una banda a un bloc de blogger conegut com A la llum d’un fanalet i continuo la cadena cap a un altre bloc de blogger anomenat

Des del meu mar

Ho faig perquè crec que la causa s’ho val, que sinó….

estelada4
La veritat, no tinc per costum fer posts sobre temes polítics com ara la independència catalana, i no començaré pas ara.  Ja sabeu, Pons’s Blog, esquivant segons quins temes des de 2006 ^^

Per cert, si encara no sabeu qui son els culpables d’aquesta cadena blocaire només heu de seguir l’enllaç.

PD: El post de les endevinalles d’en Pons s’ha traslladat a dijous.

Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Visca el Pons independent!

  2. Gemma Sara ha dit:

    Semblava ciència ficció, no volem que sigui de catàstrofes, comèdia romàntica tampoc diria… més aviat una indie que acaba superant les megaproduccions… (val, una mica d’acció, però sense zombies :)

  3. McAbeu ha dit:

    I jo que volia saber si havia encertat la solució de l’enigma de les corbates…. :-(

    Però tens raó, la causa s’ho val. :-)

  4. XeXu ha dit:

    Doncs potser que siguin de blogger et fa esgarrifar una mica, però pensa que t’enllaces amb dues insignes blogaires! La causa s’ho val, no en tinguis cap dubte.

  5. Montse ha dit:

    pons007, m’has de disculpar, ahir encara no havies fet el post “encadenat” i jo pensava que havíem d’esperar a que els enllaços ja haguessin parlat del tema. Després, al vespre, em va ser impossible dedicar-m’hi (problemes domèstics).

    Gràcies per participar, entre tots…. en fi… Bona Via catalana per demà!

  6. JOMATEIXA ha dit:

    al meu bloc tampoc no acostumo a parlar d’altres coses que no siguin llibres, però també he fet una pausa per enllaçar-me.

  7. maria ha dit:

    Benvingut a la causa!

  8. carmerosanas ha dit:

    Benvingut, pons007 (sense espai, si no vols respirar, tu mateix) ;)

    I gràcies per l’excepció i per ser a la cadena de blogs!!!

    petonassos!!!

  9. vpamies ha dit:

    Bona Diada encadenada, Pons!

  10. Dolors ha dit:

    Un blog ben interessant i desconegut per mi fins avui. M’agrada que t’hagis saltat la pròpia norma: el cas s’ho val i jo he arribat fins a aquí! Felicitats!
    Una abraçada!
    Dolorsb

  11. sargantana ha dit:

    us puc entendre be, Pons
    tampoc jo em manifesto en segons quins temes pero aquest cop.
    ….m’ha sortit de dins i m’he deixat portar per l’impuls; la caussa su val !!
    i celebro que tambe hagiu fet l’escepcio

    gracies per donar-nos la mà!

Comenta que es gratuït, de moment...