Cas típic 2002: noi li agrada noia, noi li agrada quedar al Zurich

Posted: 2014-10-28 in Entreteniments, Webs/Blocs

a1

21:06h. Barcelona. Plaça Catalunya. Cantonada de davant del Zurich
En Miquel envia un Whatsapp al seu amic Joan
– Et queda molt Joan? Recordes que havíem quedat a les 21h, oi?
– Sí, sí, estic de camí, ara mateix arribo!
En Miquel no s’ho acaba de creure ja que coneix en Joan de fa temps i sap que arriba tard bastant sovint. Envia un Whatsapp al Marc, un altre amic amb el qual també ha quedat.
– Et falta molt per arribar?
– Ei! Perdona, vaig una mica tard, ara acabo de planxar-me la camisa i surto de casa volant!
Quina barra pensa en Miquel. Si el Joan acostuma a fer tard, lo del Marc ja es directament una patologia que li impedeix arribar mai a l’hora acordada. No es la primera vegada ni la segona que en Miquel es troba en aquesta situació.
En Miquel aixeca el cap i veu altra gent pendent del mòbil. Tothom fa més o menys la mateixa cara, la cara d’estar esperant a algú que fa tard. Tip d’aquesta situació decideix provar una cosa. S’acosta a la primera persona que veu clarament que està en la mateixa situació que ell i li diu:
– Bon vespre, perdona’m que em presenti directament, soc en Miquel i pel que veig estàs en la mateixa situació que jo, es a dir, has quedat amb algú que també està fent tard.
Després de la sorpresa inicial l’altre es recupera i respon
– Doncs si Miquel, estic igual que tu, per cert em dic Anna.
– Que et sembla Anna si passem dels nostres companys impuntuals i anem a sopar pel nostre compte?
Com que l’Anna també està fins als nassos de les faltes de puntualitat dels seus amics accepta. En Miquel i l’Anna recluten un parell més de puntuals desconeguts i cerquen un bon lloc per anar-hi a sopar tots junts. De camí en Miquel envia el mateix missatge al Joan i al Marc
– M’he fet un grup de puntuals i anirem a sopar. Et suggereixo que et facis el propi grup amb els impuntuals. Passa-t’ho bé!

Aquesta ha estat la meva participació al projecte “Quedem al zurich”. No sabeu de què va? Permeteu-me que us copiï les bases.

Bases:
– Descripció: projecte (de moment només és una possibilitat) de publicació d’un llibre amb poemes, microcontes, il·lustracions, fotografies, reflexions, etc., en català, i relacionats amb el Cafè Zurich de Barcelona.
– Qui hi pot participar? blogaires.
– Com es participa? es penja un post amb el títol genèric del projecte i el títol del text/imatge en qüestió (de l’extensió d’una pàgina en paper, orientativament) i es pengen aquestes “Bases”.
– Fins quan es pot participar? fins al 20 de novembre de 2014.
– Qui selecciona? la selecció anirà a càrrec de l’editor.
– Qui ho coordina? la Sílvia Teulats (Fent Punyetes), la Montse Aloy (Cantireta), la Glòria Bosch (El que em passa pel cap), la rits (Vuit8ena), l’Helena Bonals (En cada vers que has entès) i la Gemma Barberan (Truquem al Gegant del Pi?). Som un grup obert, qui vulgui, s’hi pot afegir.
– Què passa si l’editor decideix publicar el llibre? com que és un llibre col·lectiu i no tenim massa experiència, s’aniran decidint els dubtes que sorgeixin sobre la marxa.
– Què passa si l’editor decideix no publicar el llibre? no passa res, ens ho haurem passat la mar de bé projectant-lo!

Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Ehem! Si arriben a publicar el llibre tindrem un problema, tothom vindrà aquí a demanar autògrafs al Pons…

  2. carmerosanas ha dit:

    Ha, ha, ha… molt bo, pons!!! Potser d’aquesta manera el mon quedaria més en organitzat!!!

  3. Maria ha dit:

    M’ha encantat! Aquí una del grup dels puntuals… que s’anota la idea del conte!

  4. Sílvia ha dit:

    A part de ser un bon relat, es podria fer realitat? Jo també tinc el defecte de ser molt puntual i pateixo sovint els greuges dels impuntuals…

  5. Xavier Pujol ha dit:

    A problemes empipadors, solucions imaginatives.

  6. Lluna ha dit:

    Ostres!!! Bona idea!!! Si em passa algun cop jo tb em buscaré companys alternatius :P En Pons donant grans idees desde el 2006!!!

  7. Clidice ha dit:

    El Zurich, el quedòdrom oficial de Barcelona. Aquesta colla, suposo, quedeu al Zurich, oi? :P

  8. XeXu ha dit:

    Una bona solució, però tot i que no m’agrada esperar, em temo que no tindria el valor per fer el que fa el teu protagonista. Això sí, sempre que potencialment he d’esperar a algú amb qui he quedat, no em descuido mai el llibre. Bé, no me’l descuido mai igualment.

  9. ignasioliveras ha dit:

    Molt bo. Jo estaria entre els que busquen puntuals per anar a sopar. La d’hores que he perdut!
    Tinc un dubte: he preparat un relat sobre això del Zurich però no em queda clar com ho he de fer per penjar-ho. Suposo que ho he de penjar al meu bloc i després enviar l’enllaç a algun lloc però no em queda clar a on… directament a l’enllaç que ens has passat? http://truquemalgegantdelpi.blogspot.com/2014/10/quedem-al-zurich-el-dia-que-em-vaig.html

    • Pons ha dit:

      Sí, avisa la gemma mateix en aquell post. O qualsevol dels altres blocs de les organitzadores si la gemma no et fa cas.

  10. bruixeta ha dit:

    És la primera vegada que li veig alguna gracia a ser l’única puntual de la colla

  11. Gemma Sara ha dit:

    Un grup de puntuals, molt bo, crec que hi pensaré més d’un cop! Gràcies per participar-hi, ja tardaves ;)

  12. Artur. ha dit:

    Ha trobat la solució idònia !!
    Felicitats pel relat ; )

  13. maria ha dit:

    Bona proposta.
    Està clar que seria de les impuntuals.^-^

  14. JOMATEIXA ha dit:

    Bon relat.
    Jo estic com en XeXu, sóc molt puntual però no m’atreviria a fer el que fa el protagonista. Ara, si fos algú altre el que donés el primer pas i veiés que no m’ho demana només a mi… potser m’hi apunto.
    Perquè si m’ho demana només a mi… sospitaria que és el protagonista del meu relat i sortiria corren ;D

  15. Neguema ha dit:

    Jajaja
    Jo sóc de les impuntuals, de les que arriben un quart d’hora abans en algunes ocasions, i en altres de les que arriba un quart d’hora tard… Mai puntual… XD

  16. rits ha dit:

    Molt xulo!!!!

  17. Eduard López ha dit:

    Aquest aplec de relats demanava un centrat en la puntualitat. Ja el tenim. Just a punt.

  18. […] es va posar pel mig i després ja va venir tot lo del CT2000. Després va venir la proposta del zurich, i després uns quants dies mundials […]

  19. […] blocaire de rel·lats nomenada “Quedem al Zurich?” Si coi! Fins hi tot jo vaig participar-hi! Reconec que si en el seu moment hagués pensant que s’arribaria a publicar físicament […]

Comenta que es gratuït, de moment...