Cas típic 1947: noi li agrada noia, noi li agrada la setena de Big Bang

Posted: 2014-08-06 in TV

Avui toca un post sobre la setena temporada de Big Bang Theory, traduida al castellà com a Big Bang, suposo que la paraula “teoria” espanta a un públic tan pràctic com l’espanyol i més encara tractant-se d’una comèdia. En fi, no crec que a aquestes alçades hi hagi algú que no hagi sentit a parlar d’aquesta comèdia protagonitzada per nerds/geeks/freaks/gent rara en general, per tan passo directament a la crítica de la temporada. Per començar em fot que intentin posar problemes de parella seriosos en una comèdia tan light com Big Bang, però el que més em fot es que posant una frase “graciosa” d’en Sheldon automàticament es converteixi aquest moment dramàtic en un divertit, ni de conya funciona. Per sort, no tots els capítols son així. Ja fa unes quantes temporades que la sèrie va més enfocada a les relacions que no pas a la part científico-geek-freak. Però en aquesta setena temporada encara es més descarat. Això li resta encara més punts. INCICI DELS ESPOILERS Voleu espoilers? D’acord. El Sheldon li fa un petó a la Amy després de sortir durant 3 anys. La Penny deixa la seva feina de cambrera per concentrar-se en ser actriu. El Leonard es promet amb la Penny. En Rash troba novia i es escandalosament atractiva. En Sheldon acaba la temporada marxant amb tren. Crec que no em deixo res. Per cert, us heu fixat en que l’últim capítol de Big Bang sempre marxa algú? Un cop en Wolowitz marxa al espai. Un altre cop en Leonard en un vaixell. Un altre cop en Howard i la Bernadet marxen de la vida de solters… Aquesta última referència està una mica pillada, ja ho se, però vull dir que no ho he trobat estrany que en aquesta temporada en Sheldon marxi a fer una volta. FI DELS ESPOILERS

No es de la setena temporada, però tan es, no?

No es de la setena temporada, però tan es, no?

En Sheldon no em fa massa gràcia, i en teoria aquest personatge es la principal font d’humor de la sèrie, per tan ja teniu aquí el principal motiu per el qual porto 7 temporades dient que aquesta serà la última temporada que miri de Big Bang. A veure si aquest cop ho compleixo. El motiu que l’hagi estat mirant fins ara es que hi ha altres personatges que estan prou bé. Per mi el personatge millor es la Bernadet, i mira que no es gens habitual que un personatge femení sigui el meu preferit en una sèrie còmica. Bé, si haig de ser sincer, en Howard m’agrada tan o més que la Bernadet. En Leonard es el següent en la llista de preferits, seguit de la Penny. Després vindria en Ratz que de tan en tan té els seus punts però en general no m’agrada especialment, i finalment la Amy que rarament m’agrada, de fet estaria pràcticament al mateix nivell que en Sheldon. Quin ordre de predilecció teniu vosaltres?
PD: Malgrat en Sheldon no em cau gaire bé ni em fa massa gràcia, a ell també li va saber greu la cancel·lació de Firefly. Sabia que alguna cosa en comú havíem de tenir.
Puntuació de la setena temporada 6/10

Anuncis
Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Et diré un gran secret: jo no miro aquesta serie. De fet, em costa entendre com pots tenir tanta paciència per veure una cosa tan sosa com el Big Bang que aquest post va descrivint. Quantes vegades t’has pillat dormint al mig d’un capítol?

  2. JOMATEIXA ha dit:

    Ufff, molt difícil triar-ne només un. Són tots tan “ells” o “elles”, que cadascun m’agrada per la seva personalitat. És una sèrie on m’ho passo bé.
    Potser sí que tens raó que ja es centren massa en les relacions, esperem que no ho faci empitjorar massa.

  3. Pere ha dit:

    Doncs a mi el Ratz sí que m’agrada prou, i la Penny també.

    Supose que estan centrant-se en les relacions personals i deixant de banda la part més científica-friki perquè fer conyes amb alusions científiques haurà de ser prou més complicat. Siga com siga, això empitjora la série.

  4. Tu saps que les sèries no em tornen boig, preferisc un bon llibre de tema psicològic, però és una sèrie en què els estereotips de gent soltera estan plenament representats, hi manquen els freds, sempre passa en una sèrie còmica, exceptuant la de “cafè, cafè” en què ix un fred, que fa de sàdic que no vol barrejar-se gaire amb els altres tot i que els necessita per a fer-los passar una mala estona.
    A mi el Sheldon sí que m’agrada, és el més narcissista de tots junt a la seua núvia, la Penny la veig com la típica femella fadrina i una miqueta desmanyegada, però que resulta en la sèrie pel seu paper de núvia del Leonard i ja dic finalment, el Leonard em sembla el més assenyat de tots i dic assenyat en el sentit de que en el país dels cecs el tort és el rei.

    Una abraçada i espere seguir veient la sèrie tot i que no coincidisca amb tu.

    Vicent

    • ahse ha dit:

      T’he preguntat mai què opines del C. G. Jung?

    • Pons ha dit:

      es bàsicament la gràcia d’aquesta comèdia i de la majoria de comèdies, que els personatges siguis caòtics i maldestres, cada un divertit per les seves rareses pròpies, el que passa es que les d’en Sheldon ja em tenen bastant cansat

  5. maria ha dit:

    És una comèdia,no?
    No m’acaba de fer el pes.
    A veure si coincidim alguna vegada. ^-^

  6. rits ha dit:

    No compliràs i la miraràs. I ho saps.

  7. Roselles ha dit:

    Ara que gairebé han signat tots per cobrar un milió de dòlars per capítol durant les 3 pròximes temporades (si, 3 més), penso que per culpa d’aquesta gentussa no deixen passar altres sèries millors, amb millors guions, millors personatges, millors actors,… Em cansen.

  8. XeXu ha dit:

    Mira que jo m’imaginava que tu eres una mena de Sheldon… A mi sí que em fa gràcia perquè és l’únic que conserva una miiiiica l’essència de la sèrie. Al principi eren uns pàries, uns frikis totals i només hi havia referències a la vida geek, i a tot el que es pugui ser fan. Però quan irrompen les noies tot canvia, i generalment no m’agrada que les sèries canviïn de temàtica així, però aquesta encara me la miro de tant en tant, quan no sé què mirar.

    La veritat és que m’has esguerrat la temporada, perquè pensava que estava mirant la 8, i resulta que no, que és la 7. Així que ja m’has explicat unes quantes coses que encara no sé. Maleït…

    A mi la Bernadet també m’encanta, és una crack, i a més la trobo molt més guapa que la Penny. A més és microbiòloga, això li dóna un punt! La Penny fa gràcia, però gairebé només quan es fot amb en Sheldon o quan fa bromes sobre la seva addicció a l’alcohol. En Howard també és graciós, encara que és un personatge que ha canviat. Abans era un sortit i un ‘pajillero’, i ara és tot un enginyer i passa per l’assenyat de la colla. En Leonard al principi demostrava ser un cervell i ara sembla un paio qualsevol. A més, és un paio que no sap fer un altre paper, crec. En Ratz és massa exagerat, trobo, al principi em feia més gràcia. Potser canvia la cosa més endavant, no sé, però ara resulta que pot parlar amb dones a davant?? Quina cagada. I res, la Blossom no té cap gràcia, certament.

    Apa, si no em dónes el premi del comentari amb aquest ja no sé què he de fer.

    • Pons ha dit:

      La gràcia de la sèrie era justament que eren uns pàries i uns frikis totals, per convertir-la en una maleïda sèrie de relacions de parella ja tens dotzenes de sèries així, no calia. Lo de “només hi havia referències a la vida geek” tampoc es massa exacte, però com a mínim n’hi havia…

      Pensava que al posar “INCICI DELS ESPOILERS” era avís suficient, però es veu que no, hauré de llençar bengales…

      La Bernadet es molt molt guapa, certament, ara dir que es molt més guapa que la Penny, tot depen del gust de cadascú. El que si que es cert es que el caràcter de la Bernadet li dona 50 patades a l’altre, per començar té caràcter. Cert, en Howard ha canviat, i ha canviat cap bé, la parella Howard-Ratz que a tothom li agradava tan a mi no m’agradava, estic content que la Bernadet s’hagi posat pel mig i hagi aconseguit millorar el paper d’en Howard. A mi en Ratz no m’ha agradat mai, i ara està molt pesat amb el maleit gos, como odio el gos. A diferència d’en Howard, en Ratz continua igual, per això m’ha indignat tan lo de la novia guapa, es totalment desproporcionat, no es mereix aquest premi. Tan de bo es descobreixi que la novia està sonada, o directament que torni la novia sonada.

      No, no et dono el BCPP. Però bon intent ^^

  9. XeXu ha dit:

    No, no cal més avís que el que has fet, però és que no sé ni el número de temporada que estic mirant… Ratz i Howard han divergit, un s’ha tornat assenyat i l’altre l’han exagerat cada cop més amb els seus trets homosexuals. Suposo que els guionistes sí que pensen que es mereix el premi després de fer-lo passar penúries. Però suposo que serà una cosa passatgera, o és un nou caràcter que s’uneix a l’elenc protagonista? Bé, ja ho veuré.

    A mi la Bernadet sí em sembla molt més guapa que la Penny.

  10. teresa ha dit:

    A mi m’agrada en Sheldon, m’el enduria a casa, és tan mono ell, raret, hiperlògic, antropofòbic i pocasolta com ell sol. Però m’agrada més a les primeres temporades.

  11. […] Koothrappali [The Big Bang Theory]: Es de llarg el personatge amb menys gràcia de la sèrie. No suporto el seu caràcter amanerat, i […]

Comenta que es gratuït, de moment...

