Ja he fet el recompte de punts dels vostres vots sobre els millors casos típics de l’any passat, sabreu de què parlo si mireu el CT3147. El guanyador ha estat el CT3100: El no concurs del CT3100. Amb això puc deduir que us agrada no concursar, us agrada no berenar, no rebre calers i el que us agrada son els meus dibuixos amb el paint, mira que sou estranys, eh? El segon premi ha estat per a CT3066: Els meus 15.000 comentaris. Amb això dedueixo que us agrada que jo comenti en el meu propi blog, es a dir, que el millor de Pons’s Blog es el propi Pons, qui ho havia de dir! En aquest CT també hi ha un dibuix meu fet amb el paint, començo a veure un patró aquí… I tercer premi, per dir alguna cosa, el CT2970 amb invents “especials” i quan dic “especials” volia dir sàdics, prenc nota del vostre sadisme. Em pregunto si el millor post del 2020 serà un amb dibuixos sàdics fets amb el paint. Fins aquí la gala de premis, moltes gràcies a tots pels vostres vots, entre tots heu aconseguit que hagi hagut de fer tres sumes. Us deixo el llistat complet de punts, que tampoc son gaires. Els punts estranys són gràcies a l’ahse.
- CT3100:3+3 = 6
- CT3066:2+2 = 4
- CT2970:2+1 = 3
- CT2992:3, CT2972:3
- CT3012:2, CT3007:2
- CT3135:1, CT3104:1, CT3056:1, CT2968:1
- CT3094:0.5
- CT2965:0.25
Jo no vaig votar pel CT2970, els sadics són la resta dels lectors!
Prenc nota del teu no-sadisme també
I al dir la resta s’han d’incloure els que no van votar i van deixar que surti el CT2970 pel qual jo no havia votat.
Vaja, vaja… o sigui que guanyen els CT que vaig votar amb l’ordre correcte, no esperava menys de la meva tria.
Visca els dibuixos fets amb el paint!
Visca els gràfics fets amb el paint!
Visca els CT sàdics!
Et falta la part més important de totes…
Visca el Pons!!!
Visca els meus lectors sàdics dibuixats amb el paint!
Em veig venir una setmana monotemàtica dels teus dibuixos fets amb Paint…
Ho veus de manera equivocada, com era d’esperar.
Això seria massa previsible i aquest blog es qualsevol cosa menys pastanaga.
Vaja, ja veig que no comparteixo massa els gustos amb els companys comentadors. Què hi farem si tenen mal gust, oi? A veure què tal aquest 2020 de CTs. Si és que dura.
Si és que no et preocupes ni per arribar al CT el dia que toca, què parlar de posar-te d’acord amb la resta dels lectors sobre la votació… Què intentes suggerir amb allò de “2020 de CTs”? De què estem parlant?? Dubtes de l’autenticitat dels CTs d’aquest bloc?!