Cas típic 1414: noi li agrada noia, noi li agrada jugar a cartes

Posted: 2013-01-03 in Entreteniments, Imatges, Webs/Blocs

“Què us suggereix aquesta pintura?” Això es el que posa en el post dels relats conjunts. Per tan, per enlloc diu que forçosament m’hagi d’inspirar una història o un conte. Bé, potser si que ho diu, tampoc m’he parat a llegir els instruccions del bloc. De fet, encara que ho hagués fet què m’obligaria a complir les normes? Si us plau, soc el Pons, faig el que vull!
En resum, que el que m’ha inspirat la imatge dels jugadors de cartes no ha sigut una narració sinó un cas típic típic (el segon típic no es un error).

Crack de la baralla de cartes

Típic joc de cartes

Cartes per tot arreu

El llançador de carptes

Pintant cartes

Comentaris
  1. McAbeu ha dit:

    Podríem dir que n’has fet un relat multimèdia típic.
    M’encanta la màgia i m’han agradat força els vídeos dels mags però l’últim vídeo m’ha deixat amb la boca oberta, és impressionant el resultat final.

  2. XeXu ha dit:

    No sé si això va contra les normes… en tot cas t’has passat la proposta pel cas típic…

    El tio del primer vídeo és tan espectacular com el del ioio d’ahir, però quines coses que es poden fer amb les mans! Dels altres també m’he quedat parat amb el darrer, el resultat final és realment espectacular. Si veus la darrera imatge no sabries distingir. Quin crack.

  3. Laura T. Marcel ha dit:

    Ei Pons, tu no et tallis i segueix fent el que vulguis. El que fas està prou bé. Tant de bo tots els insumisos fossin com tu!
    Bon any!

  4. ahse ha dit:

    El Pons està desaparegut!!!

  5. Crític de cine ha dit:

    Si jo hagués de dibuixar una carta no la podries distingir d’un dibuix fet per un nen de 3 anys.

  6. ÒscarAzAl ha dit:

    El ninja i el pintor són genials. El ninja és perillós…

  7. Tomàs ha dit:

    M’agrada molt aquesta gent que té aquestes habilitats. El del ninot de cartes que camina pel carrer i el que pinta les cartes em semblen al·lucinants.

  8. Reflexionem-hi ha dit:

    uau, els dos primers! AAAAAAA (m’ha qadat amb la baca abarta)

  9. Rafel ha dit:

    En Cézanne quedaria “impressionat” per l’evolució tecnològica de la seva partida de cartes. :)

Comenta que es gratuït, de moment...