Cas típic 1070: noi li agrada noia, noi li agrada una doctora

Posted: 2011-01-05 in TV

Em sembla recordar que en altres posts ja us he parlat de la meva sèrie de metges preferida. No es ni Urgencias, ni Hospital Central, ni Anatomia de Grey ni cap d’altra que no fos Scrubs. Bé, d’acord, en certs moment podríem dir que House està just per sobre de Scrubs, però tot depèn del capítol de cada sèrie, són estils molt molt diferents i són difícils de comparar, o sigui que si em fas triar entre Scrubs o House no se quina triaria, simplement em quedo amb les dos.

Però el post d’avui va dedicat a Scrubs. O sigui que tan bon punt acabeu de llegir aquest vull que es poseu a buscar els capítols de Scrubs. Si ve l”humor de Scrubs només superable per Friends o per Seinfeld, hi una cosa en la que guanya Scrubs per sobre de les altres sèries: La gran varietat de ties bones. Heus aquí uns exemples:

Dr Elliot Reid: Co-protagonista de sèrie. A part també va aparèixer a How I met your mother, sèrie que no està malament tampoc en quant a la qualitat de les noies, però que pel nivell general està per sota de Scrubs, tot i que té capítols realment extraordinaris, però no ens desviem del tema, la impressionant senyoreta Sarah Chalke.

Jordan Sullivan: No està tan bona com la doctora Reid, però es que també es més gran, però a canvi té més corbes, i el paper que té com a malvada membre del consell de l’hospital es molt bo. També la podrem trobar al costat de la Courtney Cox en Cougar Town.

Dra. Denise Mahoney: En 24 capítols apareix la Eliza Coupe, coneguda de moment per… per res.

Dra. Kim Briggs: Durant 15 capítols Elizabeth Banks interpreta aquest paper. També la trobareu en 10 capítols de 30 Rock.

Danni Sullivan: Aquesta es una altra de les novies d’en JD durant 11 capítols de les primeres temporades. Efectivament es la Tara Reid, la Vicky de American Pie i la dona florero del gran Lebowski.

Dr. Molly Clock: Durant 9 capítols Heather Graham dona vida a aquesta explosiva doctora. La recordareu de Austin Powers, Resacón en Las Vegas i potser en Des de el Infierno.

Maya: Amb també 9 episodis tenim a Nicky Whelan, ara mateix no se a què coi es dedicava a la sèrie ni tampoc que més a fet de bo (a part de Neighbours quant era una nena), però la noia té bona presencia… Com que es model de bikinis ha estat complicat trobar una foto seva que no sigui massa fora de to per aquest blog per tots els públics.

Katie: Per desgracia la Betsy Beutler només apareix com a interna en 7 episodis.

Dra. Miller: Amb 6 capítols Tenim a Bellamy Young, curiosament els mateixos capítols que ha aparegut en CSI Miami.

 

I per acabar torno a posar una foto de la doctora Reid, per què m’agrada molt ^^

Comentaris
  1. òscar ha dit:

    Està clar que, aquesta mateixa nit, començo a baixar-la de Seriesyonkis. Visca la medicina!

  2. ahse ha dit:

    Jo em quedo am la primera rossa, tot i que sigui tenyida.

  3. ahse ha dit:

    *amb*

  4. Pons ha dit:

    M’encanta aquest post. De moment es el post de l’any ^^

  5. anomenatinutil ha dit:

    Doncs la segona senyoreta té una cara peculiar…

  6. […] Scrubs del casos típics 440, 1070 i 1651 i possiblement algun altre que m’hagi descuidat. Molt bé, ara em direu que no […]

  7. […] Jo no soc així! jo no faria mai un post d’aquestes característiques! Posar vídeos de Scrubs es molt diferent a posar vídeos de […]

  8. […] posts molt visitats han estat el CT1070, CT1971, CT1948 i […]

Comenta que es gratuït, de moment...