Cas típic 1744: noi li agrada noia, noi li agrada el test de Captcha

Posted: 2013-10-10 in Divagacions meves

Tema d’avui: Verificació per Captcha
tumblr_m9s89qaW311rr3l61o1_500
La segona cosa que més odio dels blocs (just per sota de la moderació de comentaris) són les maleides verificacions per Captcha que posa Blogger, bé, concretament posa un reCaptcha. Ara feia temps que no em ficaba amb Blogger, ja tocaba tocava, no? De totes maneres, aquest no es un post per defensar WordPress en front de Blogger, tot i que ja sabeu quina es la meva opció sobre el tema.
D’acord que Blogger no té l’Akismet, el famós i efectiu filtre antispam de WordPress, però el seu algoritme detector de spam també es força eficient. Podeu fer la proba. Si sou un toca-collons i per tan teniu teniu un bloc amb la verificació per Captcha activada, podeu probar de desactivar-la durant un dia. Què passarà? Se us omplirà el bloc de comentaris brossa? No! Ni un! No en tindreu ni un! Si la prova del dia funciona, podeu ser agosarats i aguantar dos dies amb la verificació desactivada. El resultat? Zero comentaris de spam! Z-e-r-o! Podeu allargar l’experiment tots els dies que vulgueu, el filtre antispam de blogger farà la seva feina i filtrarà tots els comentaris de spam sense necessitat de tenir activat el maleit test de Captxa.
Per aquells que us refugieu en la ignorància de no saber com desactivar-ho no patiu, fins hi tot un mico ensinistrat seria capaç de seguir els pasos d’aquest enllaç per desactivar-ho.
Un cop desactivat el captcha aconseguireu fer feliç als vostres comentaristes, si es que encara tenien la paciència de perdre uns valuosos segons escrivint captches…
Mort i destrucció al captcha!

Actualització: Els ordinadors ja saben passar el test de Captcha.

Comentaris
  1. ahse ha dit:

    Visca el Pons! No som robots ni unicorns, ni zombies tampoc!

    Nota per al becari:
    tocaba = espanyol
    tocava = català
    Per a molts idiomes, b és una bilabial i el v és una labiodental fricativa. Per a l’espanyol no.

  2. Quadern de mots ha dit:

    2031 rerrw

    els odio!!!

  3. carmerosanas ha dit:

    JO també els odio… a mort … ara no comento tant com abans, però el temps que m”han fet perdre aquests invents del diable sempre m’ha fet molta ràbia.

    Molta gent ni se n’adona que els té posats, perquè l’autor del blog no se’ls troba. He avisat a persones que “criticaven” els codis aquests i ells els tenien al seu blog sense saber-ho. En canvi, malgrat que s’ho té guanyat a pols, encara no puc odiar a Blogger… tot arribarà.

    Ah! I si que arriben alguns comentaris brossa, però Blogger te’ls guarda a part, i no molesten gens i els pots esborrar d’un sol clic, o sigui que no és tant greu. Per cert… ara vaig a veure si el nostre Blog-Via ho té activat o desactivat…

  4. XeXu ha dit:

    Són força tocapilotes, certament, i nosaltres molt pacients, perquè me’n faig un fart d’escriure paraules sense sentit al llarg del dia, total per poder publicar unes paraules meves que no sempre tenen més sentit que aquell… A veure si, ja que ets un tio influent, et fan cas i el van traient. De moment ja has tingut un èxit. Jo puc certificar que es rep molt poc spam a blogger, una mica si, però arriba al correu com un comentari qualsevol, i si vas a mirar el post en qüestió, no hi és, perquè el filtre se l’ha carregat. I això només passa de tant en tant, així que de spam molt poquet. Blogs lliures de moderació de comentaris i de capches ja!

  5. McAbeu ha dit:

    Fins i tot jo, que en general m’agraden els enigmes visuals, trobo que aquests fan MOLTA nosa.

  6. Sergi ha dit:

    Sé que aquesta campanya contra els captchas la fas per aplanar el camí a l’exèrcit de robots que corre per Internet. Però igualment et vaig fer cas el primer cop i els he tret del meu blog. Al cap i a la fi, els robots també han de tenir dret a expressar-se lliurement, no?

    • Pons ha dit:

      Ho confesso. No soc humà, soc un robot! I per això faig aquesta campanya. El test de Capcha es la única barrera que impedeix que domini el mon Muuahahahaha

    • ahse ha dit:

      La veritat és que sí. El dia que seràs robot tu també ho agrairàs :-D

  7. Marta ha dit:

    Jo també odio molt profundament els captcha aquests. Subscric totalment la vinyeta que encapçala l’entrada.

  8. OK, OK… com que suposo que jo dec tenir-lo activat, et faré cas :)

  9. Gemma Sara ha dit:

    I captchas creatives de l’estil…. “Endevina quin personatge de The Walking Dead s’amaga darrera aquesta captcha”…?

  10. Montse ha dit:

    A mi em donen quatre vegades més feina que a qualsevol mortal: sempre m’equivoco amb aquells “1” que semblen “7” i els “8” que semblen “B” :( De vegades ho he de repetir tant que algun dia em prendran per una màquina… i no gaire destre

  11. […] Aprofito per recordar aquest bonic post sobre el test de Captcha, espero que capteu la […]

  12. Anna ha dit:

    odio profundament els captches i començo a pensar que no sóc humana perquè mai l’encerto a la primera.

  13. m. roser ha dit:

    És ben curiosa la coincidència, estic preparant un post per parlar del mateix, que també n’estic tipa…

  14. Eva ha dit:

    Ostres, i el mètode també serveix per deixar de fumar: primer aguantes un dia, després dos…

Comenta que es gratuït, de moment...