Cas típic 2122: noi li agrada noia, noi li agrada participar al joc de lletres

Posted: 2015-04-14 in Post ràpids, Webs/Blocs

La fosca figura s’esmuny entre les ombres fins a arribar al portal del carreró.
– Ja és dilluns a Austràlia –diu.
– El pirata està al castell –li contesten des de dins.
– L’ou és rosa –replica el primer.
Se sent un tret.
– Avui l’ou no era rosa.

Aquesta ha sigut la meva participació al joc de lletres de jo mateixa. Teniu fins el 20 d’abril per jugar si voleu. Jo he renunciat al premi o sigui que teniu possibilitats de guanyar.

Comentaris
  1. ignasioliveras escrigué:

    Bonic homenatge a Terry Pratchett… per què em recorda tant a l’humor dels Monty Phyton?

    • Pons escrigué:

      No se… per què tots dos son anglesos?

      • ignasioliveras escrigué:

        També ho era l’Alfred Hawthorne Hill (més conegut com a Benny Hill) i no és el mateix, i també en Michael Crawford (N’hi ha que neixen estrellats) i ni per casualitat… hi ha alguna cosa més

        • Roselles escrigué:

          “Guardias! Guardias?” em va recordar molt a Monty Phyton. Ho dic de memòria, però em sona que una de les converses surrealistes entre els que invoquen el drac és calcada a una escena de La vida de Brian, quan pregunten pel messies.

          • Roselles escrigué:

            Per cert, si que és un bonic homenatge a Pratchett aquest mini relat hehehe

          • ignasioliveras escrigué:

            Totalment d’acord. Correspon a “Guardias! Guardias?” i jo també vaig pensar en La vida de Brian. Veig que hi ha vida intel·ligent pel Pons’s blog…

          • Roselles escrigué:

            Aquesta setmana que no hi ha l’Ahse el nivell de vida intel·ligent ha… variat una mica hahaha

          • Pons escrigué:

            A veure si al final tothom m’haurà fet cas i s’haurà llegit Guardias! Guardias?

          • ignasioliveras escrigué:

            Ho confesso i destapo el secrent. Veient el teu delit pel Planchett, i abans que el traspassessin, vaig voler tastar aquesta icona teva tan preuada amb “Guardias! Guardias?”. Encara no l’he acabat però aquestes referències a Monty Phyton i La vida de Brian ja surten de bon principi.

  2. McAbeu escrigué:

    M’ha agradat. :)

    Per cert, ja sé que no ve gaire a tomb però ja que l’Ahse no hi és i no em pot renyar per aprofitar el teu blog per posar enllaços als meus posts, puc dir que m’ha recordat un dels primers enigmes que vaig publicar (http://xarel-10.blogspot.com/2008/10/013-la-contrasenya-secreta_1098.html). ;-)

    • Pons escrigué:

      No pateixis, crec que jo he posat més enllaços al meu blog des del teu que no pas al revés ;)

      Per cert, ja el coneixia.

      Que fort abans et deies macabeu!

      • McAbeu escrigué:

        Tots tenim un passat. Mentre “vivia” a WordPress em deia macabeu, al canviar de casa i crear-me el nou perfil a Blogger em vaig tornar escocès. ;-)

  3. JOMATEIXA escrigué:

    A mi també m’ha agradat molt.
    No se si mai encertaré un premi que agradi al Sr. Pons, però agraeixo que juguis igualment. Això només acostuma a passar a can Mc.
    ;D

  4. Xavier Pujol escrigué:

    Error fatal.
    De quin color era finalment l’ou?

  5. XeXu escrigué:

    Veig que no se sabia prou bé les contrasenyes i ho va pagar car. Ja no fan els esbirros com abans.

    • Pons escrigué:

      Ja no fan els esbirros com abans, la costa de Torredembarra ja no es tan maca… Ja t’ho deia que t’estàs convertint en avi!

      • XeXu escrigué:

        No estic en absolut preocupat! Tret de la Roselles, que no tinc ubicada, tots els que han comentant aquest post són més avis que jo, així que baixo la mitjana d’edat! Bé, t’hem de descomptar a tu, que estàs a punt de fer-ne 30, no? Llàstima no poder posar aquest 30 més gran…

        • Pons escrigué:

          Roselles és una mica més jove que tu. Sobre la resta tens raó, son tots vells… La catosfera sembla un geriàtric! Com a prova només has de veure la trobada no-virtual, descomptant la rits i alguna més, semblarà una excursió de l’imserso!

          • XeXu escrigué:

            Qui sap, potser d’aquí a una anyets nosaltres també ens apuntarem a aquests xous. M’agradarà veure com és en Pons de gran, en cas que envelleixis. El que sí que serà un desastre és que AhSe no envellirà, estarà igual i em perseguirà fins el final dels meus dies. Entenc que, amb ella perseguint-me, els meus dies no s’estendran massa més.

          • Eva A. escrigué:

            Ho esteu entenent al revés. L’edat només és un mèrit a la vellesa.

  6. Eva A. escrigué:

    Molt lleig, això d’enviar el becari en primer lloc…

  7. bruixeta escrigué:

    Ous roses? on és vist això?

  8. Consol escrigué:

    La vida és incerta i perillosa. Un petit descuit, la memòria que ja no és el que era i… caput! És que no som res.

  9. Pere escrigué:

    No coneixia aquest joc de lletres i m’ha agradat la idea, especialment perquè és “millor curt que llarg”. Igual participe.

    Ah!, i el teu relat també m’ha agradat. Una bona manera d’empastar paraules aparentment tant inconnexes.

  10. rits escrigué:

    L’ou era groc, quines coses de fallar!

    molt bo!!!

  11. sa lluna escrigué:

    Una altra cop s’ho pensarà abans d’obrir la boca …
    perquè no has dit si es va morir o no. ;)

Comenta que es gratuït, de moment...

